Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Sulęcin
Ogłoszenie o naborze Nr 52232
Warunki pracy
Praca o charakterze biurowym wykonywana w systemie jednozmianowym w godzinach 7:30 - 11:30 . Pomieszczenie biurowe usytuowane jest na pierwszym piętrze w budynku trzykondygnacyjnym. Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej przy biurku i komputerze. Praca związana jest także z obsługą innych urządzeń biurowych : telefonu, drukarki, niszczarki do dokumentów. Podczas czynności nadzorczych zachodzi konieczność wykonywania pracy w terenie otwartym (parking, plac manewrowy).Zakres zadań
- Opracowanie pod względem merytorycznym faktur VAT oraz wystawianie dokumentów OT na sprzęt kwaterunkowy.
- Wykonywanie czynności wynikających z zakresu obsługi codziennej sprzętu transportowego zgodnie z obowiazującymi przepisami.
- Wystawianie dowodów przychodowo - rozchodowych na nowo zakupiony sprzęt i materiały.
- Współudział w inwentaryzacji oraz brakowaniu sprzętu i materiałów.
- Sporządzanie oraz przeprowadzenie postępowań szkodowych.
- Prowadzenie ewidencji i rozliczenie materiałów pędnych i smarów.
- Planowanie przeglądów technicznych pojazdów, ewidencja i wydawanie zleceń na naprawy bieżące i OT -2.
- Rozliczenie funkcjonariuszy zwalnianych lub przenoszonych z pobranego wyposażenia mundurowego i specjalnego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w administracji
- umiejetność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- komunikatywność
- umiejetność pracy w zespole
- samodzielnność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- prawo jazdy kat. B