Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie

Sulęcin

26 dni temu

Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Sulęcin
Ogłoszenie o naborze Nr 52232

Warunki pracy

Praca o charakterze biurowym wykonywana w systemie jednozmianowym w godzinach 7:30 - 11:30 . Pomieszczenie biurowe usytuowane jest na pierwszym piętrze w budynku trzykondygnacyjnym. Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej przy biurku i komputerze. Praca związana jest także z obsługą innych urządzeń biurowych : telefonu, drukarki, niszczarki do dokumentów. Podczas czynności nadzorczych zachodzi konieczność wykonywania pracy w terenie otwartym (parking, plac manewrowy).

Zakres zadań

  • Opracowanie pod względem merytorycznym faktur VAT oraz wystawianie dokumentów OT na sprzęt kwaterunkowy.
  • Wykonywanie czynności wynikających z zakresu obsługi codziennej sprzętu transportowego zgodnie z obowiazującymi przepisami.
  • Wystawianie dowodów przychodowo - rozchodowych na nowo zakupiony sprzęt i materiały.
  • Współudział w inwentaryzacji oraz brakowaniu sprzętu i materiałów.
  • Sporządzanie oraz przeprowadzenie postępowań szkodowych.
  • Prowadzenie ewidencji i rozliczenie materiałów pędnych i smarów.
  • Planowanie przeglądów technicznych pojazdów, ewidencja i wydawanie zleceń na naprawy bieżące i OT -2.
  • Rozliczenie funkcjonariuszy zwalnianych lub przenoszonych z pobranego wyposażenia mundurowego i specjalnego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w administracji
  • umiejetność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • komunikatywność
  • umiejetność pracy w zespole
  • samodzielnność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kat. B
Inspektor zajmuje się, jak sama nazwa wskazuje, wykonywaniem różnorodnych działań z zakresu administracji publicznej. Zależą one do rodzaju instytucji lub referatu, w którym jest zatrudniony. Dba o prawidłowe funkcjonowanie urzędu oraz profesjonalną obsługę petentów. Sporządza niezbędną dokumentacje, przygotowuje projekty, wykonuje prace zlecone przez nadrzędne jednostki, oraz bierze udział w spotkaniach dotyczących ...
Praca Inspektor w Administracji Publicznej