Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
IT support of endusers, business trips to entire Germany from Monday to Friday YOUR SKILLS You are an IT enthusiast and want to excel in IT support (knowledge of operational systems, electronic devices) German and English are a piece of cake for you; You are a pro while communicating with customers;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
Inżynier Wsparcia Technicznego (Helpdesk) z jez. angielskim
Inżynier Wsparcia Technicznego (Helpdesk) z jez. angielskim
Jantar Sp. z o.o.
Bielsko-Biała
praca stacjonarna
1814 dni temu
Jantar Sp. z o.o. to firma z wieloletnią tradycją. Specjalizujemy się w dostarczaniu szerokiego spektrum usług związanych z IT w systemach sprzedaży i automatycznej identyfikacji. Oferujemy biznesowe rozwiązania IT w handlu, logistyce, przemyśle oraz sektorze publicznym. Dostarczamy rozwiązania dedykowane lub tworzymy od podstaw systemy informatyczne dla biznesu. Wspieramy klienta we wszystkich fazach inwestycji: od projektu przez integrację aplikacji i urządzeń, szkolenie, wdrożenie i serwis. Od wielu lat rozwijamy także nasz park maszynowy w zakresie produkcji etykiet samoprzylepnych. Współpracujemy z międzynarodowymi i krajowymi liderami rynku IT. Więcej informacji o nas www.jantar.pl
Do Działu Wdrożeń i Outsourcingu IT poszukujemy osoby na stanowisko:
Inżynier Wsparcia Technicznego (Helpdesk) z jez. angielskim
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Nr ref.: DW_BBA
Zadania:
Help desk – wsparcie dla klientów
diagnostyka zdalna urządzeń IT
posprzedażowa opieka klienta w zakresie oprogramowania
instalacja systemów operacyjnych i oprogramowania dedykowanego
konfiguracja urządzeń sieciowych
wdrożenia, szkolenia
Wymagania:
znajomość technologii IT
wykształcenie min. średnie techniczne
znajomość języka angielskiego
prawo jazdy kat. B
komunikatywność odpowiedzialność
punktualność i dyspozycyjność
doświadczenie w zakresie systemów sprzedażowych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
umowę o prace
szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
współfinansowanie pakietu medycznego
lekcje języka angielskiego
pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
IT support of endusers, business trips to entire Germany from Monday to Friday YOUR SKILLS You are an IT enthusiast and want to excel in IT support (knowledge of operational systems, electronic devices) German and English are a piece of cake for you; You are a pro while communicating with customers;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...