Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.
Naszym Klientem jest firma o szwajcarskim kapitale, która oferuje nowoczesne rozwiązania technologiczne dla e-biznesu – Klientów takich jak: Mercedes, Credit Suisse, Jura, Hornbach i wielu innych.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Service Desk Specialist/ It Support Specialist do zespołu we Wrocławiu.
Twoje zadania na tym stanowisku pracy to m.in.:
- Pełnienie funkcji IT Support dla zespołu wrocławskiego
- Service Desk dla Klientów zewnętrznych i wewnętrznych – 1st i częściowo 2nd linia wsparcia
- Wsparcie wewnętrzne dla pracowników systemu ERP
Ta praca jest dla Ciebie jeżeli:
- Swobodnie komunikujesz się w języku niemieckim jak i angielskim
- Infrastruktura IT w biznesie nie jest Ci obca: Windows, Office, Active Directory, Exchange, Pulpit zdalny itp.
- Znasz niektóre z technologii serwerowych jak np.: Windows / Linux Server, produkty Atlassian, Office 365, SharePoint, Jira, Skype for Business
- Chętnie zdobywasz nową wiedzę technologiczną J
- Jesteś osobą zorganizowaną, która potrafi ustalać priorytety dla swoich zadań
Klient oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
- Możliwość szkoleń i certyfikacji
- Atrakcyjne biuro w dobrej lokalizacji
- Lekcje języka niemieckiego
- Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport
- Pozytywną atmosferę wspieraną różnorodnymi akcjami integracyjnymi