Ogłoszenie numer: 2787767, z dnia 2019-11-27
Świat jest pełen firm dostarczających przesyłki. Większość z nich powie, że mają najszybsze samoloty, największą flotę ciężarówek i najbardziej niezawodnych kierowców. I to wszystko świetnie. Ale czy to wystarczy? Wraz z rozwojem e-commerce zmieniły się wymagania dotyczące dostaw. Zamiast więc samemu posiadać samoloty, ciężarówki i statki, jesteśmy ekspertami w znalezieniu najlepszego możliwego rozwiązania dla naszych klientów.
Junior Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Żerniki
Opis stanowiska
- Bądź pierwszym punktem kontaktowym dla klientów biznesowych działających w branży e-commerce
- Odpowiadaj na zapytania klientów otrzymane za pośrednictwem wszystkich mediów (telefon, e-mail) zgodnie z przyjętymi standardami
- Zarządzaj transportem krajowym i międzynarodowym
- Administruj dokumentacją magazynową
Wymagania
- Angielski (min. A2)
- Dobre umiejętności komunikacyjne
- Łatwość w nawiązywaniu relacji z klientami
- Umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami i pracy w dynamicznym zespole
- Dobra znajomość narzędzi MS Office
- Mile widziane wykształcenie kierunkowe (logistyka, transport)
Oferujemy
- Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku
- Możliwość rozwoju i zwiększania swoich kompetencji
- Karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna
- Konkurencyjne wynagrodzenie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.