SPB Services Polska i SPB Polska (www.spb.eu/pl) to spółki z międzynarodowej grupy SPB o ugruntowanej pozycji na rynku, działające w usługach serwisowych, ubezpieczeniowych i affinity. Poszukujemy osoby na nowotworzone stanowisko w Warszawie.
Wsparcie HR Managera we wszelkich sprawach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, począwszy od planowania zatrudnienia, budżetowania kosztów personalnych, poprzez rekrutację, zarządzanie celami i ocenę pracowniczą, rozwój i szkolenia, wynagradzanie i motywowanie, komunikację wewnętrzną, po zakończenie zatrudnienia. Ważną częścią pracy jest obszar administracji personalnej (współpraca z zewnętrznym biurem kadr i płac), ewidencji czasu pracy oraz raportowania.
- wykształcenie z obszaru zarządzania, HR, ekonomii, finansów itp.
- doświadczenie/praktyki/staż w dziale personalnym
- znajomość podstaw Prawa Pracy
- minimum podstawowa wiedza dotycząca kadr i płac
- znajomość j. angielskiego (FCE) - mile widziana
- otwartość, energia i uśmiech
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia
- opiekę medyczną
- kartę Multisport
- grupowe ubezpieczenie na życie
- przeogromne wsparcie ze strony przełożonego ;-)
- możliwość zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu HR