Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary. Prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: profesjonalna obsługa klienta, skanowanie towaru, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych.
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Sprawna i profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych. Współdziałanie w budowaniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej Klientowi. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary oraz rozliczanie utargu. Stosowanie...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: profesjonalna obsługa klienta, skanowanie towaru, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych.
Jesteśmy Agencją Pracy Tymczasowej nr rej. 16679 specjalizującą się w delegowaniu pracowników produkcyjnych i magazynowych. Posiadamy 10-letnie doświadczenie w branży.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Kasjer - Касса
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
obsługiwanie kasy
sprzedaż, obsługiwanie klientów
podtrzymywanie czystości w sklepie
Wymagania:
posługiwanie językiem polskim w stopniu komunikatywnym
chęć do pracy, odpowiedzialność
zatrudniamy osób na biometryce lub posiadających wizę pracowniczą
Oferujemy:
praca 5-6 dni w tygodniu, zmiany od 8 godzin dziennie
Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary. Prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: profesjonalna obsługa klienta, skanowanie towaru, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych.
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Sprawna i profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych. Współdziałanie w budowaniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej Klientowi. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary oraz rozliczanie utargu. Stosowanie...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: profesjonalna obsługa klienta, skanowanie towaru, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych.