Britenet to ponad dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie outsourcingu IT i realizacji projektów informatycznych; 500 specjalistów dbających o jakość i szczegóły; nowoczesne centra kompetencyjne w 6 oddziałach w Polsce.
Nasze oczekiwania:
- Min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług B2B w sektorze public (preferowane doświadczenie w firmach IT)
- Znajomość specyfiki zamówień sektora publicznego
- Samodzielność w prowadzeniu procesu handlowego i znajomość technik sprzedaży
- Otwartość, komunikatywność i łatwość w nawiązywania kontaktów i relacji biznesowych
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Wykształcenie wyższe
- Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami zgodnie z metodyką i celami firmy
- Pozyskiwanie klientów z sektora publicznego
- Doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań z zakresu IT
- Promowanie całego portofolio usług: outsourcing IT, usługi rozwoju i utrzymania systemów IT, sprzedaż rozwiązań z zakresu CRM, BI i rozwiązań indywidualnych
- Przygotowywanie prezentacji sprzedażowych
- Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych
-
ATMOSFERA: zapewniamy długoterminową i przyjemną współpracę w Najlepszym Miejscu Pracy IT (tytuł zdobyty trzykrotnie w badaniach AudIT Computerworld – TNS)
-
ROZWÓJ: finansujemy certyfikaty, szkolenia i naukę j. angielskiego, umożliwiamy ścieżkę kariery
-
BEZPIECZEŃSTWO: dobre pensje, stabilne zatrudnienie, ubezpieczenia grupowe, prywatna opieka medyczna, ponad 11-letnie doświadczenie na rynku
-
ROZRYWKA: organizujemy epickie wyjazdy integracyjne, regularne odwiedziny pubów, coroczne przyjęcia wigilijne, imprezy dla naszych dzieciaków
-
AKTYWNOŚĆ: karta Multisport, karnety na basen, sponsoring firmowych grup sportowych i udziału w zawodach
-
BARDZO DOBRE WARUNKI PRACY: ergonomiczne, nowoczesne biura i centra kompetencyjne, wyposażone kuchnie, całkiem niezła kawa, codzienne dostawy owoców do naszych biur, chillout room-y w największych oddziałach
-
ELASTYCZNOŚĆ: m.in. zmienne godziny pracy