LSJ HR Group jest agencją rekrutacyjną, która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.
Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z kapitałem zagranicznym, poszukujemy kandydatów z doświadczeniem na stanowisku Kierowniczym z branży logistycznej
Kierownik Logistyki
Kostrzyn nad Odrą, Zielona Góra
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację prac w podległych działach: magazyn, transport, zakupy, pozyskiwanie materiałów produkcyjnych.
Będziesz odpowiedzialny m.in. za:
- Zarządzanie i organizację pracy pracowników w działach, łącznie 15 osób
- Nadzór, koordynacja i ciągłe doskonalenie zadań realizowanych przez pracowników
- Zapewnienie odpowiedniego przepływu materiału wewnątrz organizacji rozładunki, przyjęcia surowców, wydania na produkcję, zwroty, kontrola wejściowa, konfekcjonowanie materiałów do wysyłki, załadunki
- Prowadzenie aktualnych stanów magazynowych
- Prowadzenie negocjacji z przewoźnikami oraz zawieranie umów oraz poszukiwanie optymalnych rozwiązań transportowych
- Zapewnienie dostarczenia towaru do klientów, w odpowiedniej cenie, jakości i czasie,
- Nadzór nad realizacją wysyłek zgodnie z założonym planem
- Zapewnienie dostępności materiału do produkcji, w odpowiedniej cenie, jakości i czasie
- Budowanie długoterminowej współpracy z dostawcami
- Utrzymanie aktualnych danych zakupowych w systemie
- Prowadzenie dokumentacji materiałowej (FV, certyfikaty, protokoły itd.)
- Rozwijanie relacji i negocjacje z nowymi i istniejącymi dostawcami w zakresie kosztów, terminowości dostaw, jakości materiałów i poszukiwania nowych optymalnych rozwiązań,
- Wdrażanie planów oszczędnościowych
- Wsparcie w zakresie wdrożeń produktów dla klienta oraz pozostałych działów w zakładzie
- Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Zakładu
Wymagania:
- Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności
- Wykształcenie wyższe, najchętniej z obszaru logistyki
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność zarządzania podległym zespołem
- Nastawienie na działanie oraz realizację złożonych celów
- Zdolność podejmowania szybkich i trafnych decyzji
- Dobra organizacja pracy, duża samodzielność w działaniu
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pierwsza 3 miesiące, kolejna na czas nieokreślony
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Auto służbowe również do użytku prywatnego
- Atrakcyjne wynagrodzenie i premie roczne
- Dodatkowe benefity tj.: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, imprezy integracyjne, kursy języków obcych
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrze dopasowane do potrzeb pracownika