Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk
Kierownik oddziału

Kierownik oddziału

Urząd Morski w Gdyni
Gdańsk
praca stacjonarna
1644 dni temu
Urząd Morski w Gdyni
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Gdańsk
Ogłoszenie o naborze Nr 55511

Warunki pracy

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- praca w terenie
- krajowe wyjazdy służbowe
- zagraniczne wyjazdy służbowe
- zagrożenie korupcją
Warunki uciążliwe:
- zmienne warunki atmosferyczne praca w terenie
Czynniki szkodliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
Narzędzia i materiały pracy:
- komputer
Infrastruktura - bariery architektoniczne:
- brak windy
- brak podjazdu
- brak schodołazu
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
- drzwi nieodpowiedniej szerokości
- brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • kierowanie pracą oddziału w celu zapewniania terminowości i odpowiedniej jakości realizowanych zadań, w tym zapewnienia prawidłowego funkcjonowania pływającego i lądowego oznakowania nawigacyjnego
  • kierowanie realizacją zadań podległych grup w zakresie planowania i realizacji potrzeb materiałowo- technicznych
  • prowadzenie sprawozdawczości oddziału w zakresie realizacji potrzeb materiałowych, remontowych, inwestycyjnych realizowanych przez Bazę
  • uczestniczenie w opracowywaniu założeń programowych związanych z modernizacją systemów oznakowania nawigacyjnego
  • przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzania postępowań w zakresie udzielania zamówień publicznych dla Bazy
  • koordynowanie spraw związanych z utrzymaniem odpowiedniego stanu technicznego obiektów budowlanych administrowanych przez Bazę, w tym nadzorowanie organizacji rocznych i pięcioletnich przeglądów obiektów oznakowania nawigacyjnego
  • sporządzanie kart ewidencji czasu pracy w programie kadrowo-płacowym dla oddziału
  • udział w pracach komisji kwalifikacyjnej przy naborze pracowników na wolne stanowiska w Bazie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
  • znajomość przepisów prawa morskiego w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów o ochronie danych osobowych w zakresie wykonywanych zadań
  • obsługa programu MS Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • umiejętność zarządzanie zasobami
  • zarządzanie personelem
  • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych