Jesteśmy firmą świadczącą usługi outsourcingu z wieloletnim doświadczeniem. Świadczymy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Oferujemy najszerszy na rynku zakres rozwiązań w modelach outsourcingowych, z którego korzystają największe przedsiębiorstwa w kraju.
Skontaktuj się z Nami - czekamy właśnie na Ciebie!
- Stawka godzinowa 15 – 17 zł + wysokie premie,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram jest ustalany indywidualnie,
- wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty,
- pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
- realne możliwości rozwoju w strukturach firmy.
- bogaty pakiet socjalny/benefity/szkolenia/konkursy
-
Będziesz odpowiedzialny za kontakt z klientami w celu umówienia spotkania
-
telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami
- pozytywnego nastawienia do ludzi,
- umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych, zadawania trafnych pytań oraz aktywnego słuchania,
- motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem,
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.