Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Kraków, Galeria Krakowska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant Telefoniczny

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu.
  • Konsultant telefoniczny z j. niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: Obsługa klienta zgodnie ze standardami; Udzielanie klientom szczegółowych informacji na temat oferowanych produktów i usług; Budowanie długotrwałych relacji z Klientem; Raportowanie codziennej pracy w systemie CRM;
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Contact Center Representative I with Italian

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Contact Center Representative I with Spanish

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Contact Center Representative I with German

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Młodszy Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

    Pekao Direct Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
Zobacz więcej ofert pracy

Konsultant Infolinii Pekao24

Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
1557 dni temu

Jesteśmy jedną z największych i najnowocześniejszych firm Contact Center w Polsce. Kompleksowo obsługujemy Klientów jednego z największych banków w Polsce – Banku Pekao SA – Właściciela CBB.

 

Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Konsultant Infolinii Pekao24
Miejsce pracy: Kraków, Centrum Bankowości Bezpośredniej - spółka Banku Pekao S.A.

Zakres zadań:

  • Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej
  • Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku
  • Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych
  • Dbanie o pozytywny wizerunek Banku

Wymagania:

  • POZYTYWNE NASTAWIENIE - warunek konieczny :)
  • ENTUZJAZM I ZAANGAŻOWANIE (bez względu na to ile masz lat) – w naszej Firmie doceniamy doświadczenie osób starszych, jak również zapał osób młodych
  • KOMUNIKATYWNOŚĆ
  • DYSPOZYCYJNOŚĆ - na poziomie 120 godzin miesięcznie lub więcej
  • Nastawienie na CEL
  • ODPORNOŚĆ na stres

Oferujemy:

  • ELASTYCZNOŚĆ (dogodne godziny pracy na które masz wpływ, praca w przedziale: 7:00-22:00) dzięki Nam pogodzisz pracę z uczelnią, zajęciami czy hobby
  • Możliwość awansu i rozwoju zawodowego w Grupie kapitałowej Banku Pekao S.A.
  • STABILNE zatrudnienie
  • WYSOKIE STAWKI
  • Chętnie wprowadzimy Cię na rynek pracy w przyjaznej, wspierającej atmosferze i zgranym Zespole
  • SZKOLENIA przygotowujące do pracy ( za które płacimy)
*Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli zgody, która pozwoli przetwarzać Spółce również przekazane dane wykraczające poza zakres wskazany w Kodeksie Pracy oraz umożliwi przedstawienie Kandydatowi także innych, niż aktualna, ofert pracy lub współpracy:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przez okres najbliższych 12 miesięcy”.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o., zwana dalej: CBB, jako pracodawca.

Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: iod@cbb.pl

Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. CBB będzie przetwarzała Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. W uzasadnionych prawnie przypadkach CBB będzie przetwarzała Państwa dane osobowe w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Przepisy prawa pracy: art. 221 Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.

Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, za wyjątkiem konieczności skorzystania przez CBB z usług doradczych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy.

Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
  • 1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
  • 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • 3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • 4) prawo do usunięcia danych osobowych;
  • 5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)

Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
 

Poznaj

Pekao Direct Sp. z o.o.

#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.

#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.

#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.

Podobne oferty

  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Kraków, Galeria Krakowska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant Telefoniczny

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu.
  • Konsultant telefoniczny z j. niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: Obsługa klienta zgodnie ze standardami; Udzielanie klientom szczegółowych informacji na temat oferowanych produktów i usług; Budowanie długotrwałych relacji z Klientem; Raportowanie codziennej pracy w systemie CRM;
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Contact Center Representative I with Italian

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Contact Center Representative I with Spanish

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Contact Center Representative I with German

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Młodszy Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

    Pekao Direct Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;