Infolinia Pekao uważana jest za jedną z najlepszych w Polsce. Według grudniowego rankingu ARC Rynek i Opinia nasi konsultanci najszybciej odbierają telefony i udzielają pomocy klientom. W nowym roku bank chce jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów w ramach pracy innowacyjnego Pekao Direct. U nas każdy klient uzyska fachowe wsparcie na początkowym etapie relacji z bankiem, otrzyma odpowiedzi na wszelkie pytania oraz wsparcie w procesie zakupowym. Stajemy się jeszcze bardziej cyfrowi i innowacyjni. Pekao Direct stawia na dostarczenie swoim klientom najlepszych wielokanałowych doświadczeń, sukcesywnie rozwijając cyfrowe kanały komunikacji, a przez to ułatwiając codzienne bankowanie. Wśród nas brakuje tylko Ciebie!
- Obsługę telefoniczną Klientów firmowych
- Pomoc klientom w bankowości internetowej
- Wykonywanie kontaktów serwisowych
- Realizację dyspozycji klientów
- Czasami będziesz odpowiadać klientom na maile
„wszystkiego Cię nauczymy…”
- Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office)
- Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów
- Komunikatywność oraz pozytywne nastawienie
- Odpowiedzialność
- Otwartość i umiejętność pracy w zespole
- System szkoleń wstępnych, za który płacimy
- Umowę o pracę (możliwe ¾ etatu z godzinami dopełnieniowymi)
- Godziny pracy dostosowane do Twoich potrzeb
- Dodatkowy system premiowy, programy motywacyjne, ścieżki rozwoju
- Pakiety socjalne (LUXMED, Multisport, wyjazdy i imprezy integracyjne)
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.