CBB to Contact Center Banku Pekao S.A.
Codziennie od 18 lat obsługujemy klientów Banku służąc im wsparciem i pomocą.
Jakość jest dla nas najważniejsza, a uśmiech klienta to największe podziękowanie.
Wśród nas brakuje tylko Ciebie!
- Telefoniczną pomoc dla klientów Banku w korzystaniu z kart płatniczych – odblokowywanie, zastrzeganie i inne czynności serwisowe
- Wsparcie w korzystaniu z aplikacji mobilnej PeoPay i serwisu internetowego Pekao24
- Odpowiadanie na telefoniczne zapytania o produkty i usługi Banku Pekao
- Przyjmowanie zgłoszeń technicznych dotyczących działania aplikacji i strony internetowej,
- Ofertowanie w trakcie rozmów serwisowych
- Tworzenie pozytywnego wizerunku jednego z największych banków w Polsce.
- Otwartość oraz pozytywne nastawienie w kontaktach z klientami,
- Umiejętność szybkiego uczenia się, w tym indywidualnego poszerzania wiedzy, zdolność do koncentracji oraz działania pod presją czasu,
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja własnej pracy.
- Sprawna obsługa w podstawowym zakresie programów komputerowych takich jak MS Outlook, Excel czy Word
- Dyspozycyjność zmianowa - obsługujemy klientów całą dobę
- Doświadczenie w pracy „na słuchawce"
- Znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego
- Za obsługę w językach obcych dodatkowy bonus!
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk aplikowania.
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.