Koordynator Operacyjny Sieci Salonów

Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.

Pomorskie

12 dni temu


Agencja Merchandisingowa.

Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów. Realizujemy również projekty teletechniczne dla operatorów telefonicznych.



Koordynator Operacyjny Sieci Salonów


Miejsce pracy: część woj. wielkopolskiego, zachodniopomorskiego i pomorskiego

 

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • Współodpowiedzialność za budżet sprzedaży i kosztów sieci salonów;
  • Współodpowiedzialność za wynik finansowy salonów sprzedaży;
  • Nadzór nad stanem zapasów i rotacją zapasów magazynowych dla sprzedawanych produktów;
  • Współodpowiedzialność za koordynację wszystkich działań związanych z logistyków zamówień
  • Współodpowiedzialność za jakość realizowanych usług w salonach sprzedaży;
  • Współodpowiedzialność za wdrażanie i monitoring standardów obsługi i realizacji procedur operacyjnych;
  • Współpraca z kierownikami podległych salonów.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe;
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w operacyjnym zarządzaniu rozproszoną strukturą sprzedaży – preferowane doświadczenie w branży retail;
  • Doświadczenie w budżetowaniu i odpowiedzialność za wyniki sprzedaży, marże i wynik finansowy;
  • Doświadczenie w optymalizacji procesów operacyjnych w salonach;
  • Doświadczenie w wyborze asortymentu do sprzedaży, dostawach, zarządzaniu produktem i ceną;
  • Znajomość technik negocjacyjnych i motywacyjnych;
  • Umiejętność szybkiego działania i efektywnej organizacji pracy własnej,
  • Orientacja na cele, zdolności analityczne, zaangażowanie, profesjonalizm w działaniu;
  • Gotowość do częstego podróżowania - regularne odwiedzanie salonów w podległym regionie;
  • Prawo jazdy kat. B., własny samochód;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym;
  • Doświadczenie zawodowe lub znajomość rynku telekomunikacyjnego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w ramach B2B;
  • Zdobywanie doświadczenia w międzynarodowym środowisku pracy;
  • Prywatna opieka medyczna, Benefit, ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach; stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku

 Aplikuj teraz 

 

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do firmy Modus zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez 12 miesięcy danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem aplikuj(at)modus.waw.pl.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

Poznaj

Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.

Agencja Merchandisingowa.

Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów.

Kierownik operacyjny, inaczej zwany kontrolerem sklepu jest osobą odpowiedzialną za maksymalizację rezultatów finansowych, osiąganych przez zarządzany przez niego sklep w danym okresie. Podczas realizacji tego celu kontroler sklepu nie może zapominać o przestrzeganiu norm jakościowych i procedur szeroko pojętego bezpieczeństwa. Kierownik operacyjny jest osobą odpowiedzialną za sklep (market) mu podległy na wielu płaszczyznach. Do ...
Praca Kierownik Operacyjny / Kontroler Sklepu