Najnowsze oferty pracy

  • Shopping Center Manager

    BIG Poland   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    RESPONSIBILITIES: Supervising the daily operations of the Shopping Center and working with tenders on a daily basis. Ensuring the functionality and day-to-day operation of the Shopping Center. Representing the owner of the Shopping Center in the most proper way in any contact with the public...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Operacyjny Sieci Salonów

Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.
dolnośląskie
praca stacjonarna
1363 dni temu

Agencja Merchandisingowa.

Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów. Realizujemy również projekty teletechniczne dla operatorów telefonicznych.



Koordynator Operacyjny Sieci Salonów


Miejsce pracy: część woj. wielkopolskiego, łódzkiego i dolnośląskiego

 

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • Współodpowiedzialność za budżet sprzedaży i kosztów sieci salonów;
  • Współodpowiedzialność za wynik finansowy salonów sprzedaży;
  • Nadzór nad stanem zapasów i rotacją zapasów magazynowych dla sprzedawanych produktów;
  • Współodpowiedzialność za koordynację wszystkich działań związanych z logistyków zamówień
  • Współodpowiedzialność za jakość realizowanych usług w salonach sprzedaży;
  • Współodpowiedzialność za wdrażanie i monitoring standardów obsługi i realizacji procedur operacyjnych;
  • Współpraca z kierownikami podległych salonów.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe;
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w operacyjnym zarządzaniu rozproszoną strukturą sprzedaży – preferowane doświadczenie w branży retail;
  • Doświadczenie w budżetowaniu i odpowiedzialność za wyniki sprzedaży, marże i wynik finansowy;
  • Doświadczenie w optymalizacji procesów operacyjnych w salonach;
  • Doświadczenie w wyborze asortymentu do sprzedaży, dostawach, zarządzaniu produktem i ceną;
  • Znajomość technik negocjacyjnych i motywacyjnych;
  • Umiejętność szybkiego działania i efektywnej organizacji pracy własnej,
  • Orientacja na cele, zdolności analityczne, zaangażowanie, profesjonalizm w działaniu;
  • Gotowość do częstego podróżowania - regularne odwiedzanie salonów w podległym regionie;
  • Prawo jazdy kat. B., własny samochód;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym;
  • Doświadczenie zawodowe lub znajomość rynku telekomunikacyjnego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w ramach B2B;
  • Zdobywanie doświadczenia w międzynarodowym środowisku pracy;
  • Prywatna opieka medyczna, Benefit, ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach; stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Shopping Center Manager

    BIG Poland   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    RESPONSIBILITIES: Supervising the daily operations of the Shopping Center and working with tenders on a daily basis. Ensuring the functionality and day-to-day operation of the Shopping Center. Representing the owner of the Shopping Center in the most proper way in any contact with the public...