Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 57 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech.
Do obowiązków pracownika centrum dystrybucji należy między innymi wyszukiwanie produktów za pomocą skanerów, przewożenie produktów za pomocą wózków widłowych, dbanie o ład i porządek na magazynie. Zadania obejmują również obsługę doku rozładunkowego, odbiór i rozmieszczanie ładunku.
- Załadunek i rozładunek towaru,
- Kompletacja towarów i materiałów,
- Odbiór wyrobów gotowych,
- Transport materiałów w obrębie firmy,
- Praca na terenie kilku magazynów,
- Rejestrowanie dostaw w systemie informatycznym,
- Dbałość i odpowiedzialność za powierzone mienie.
- Wykształcenie średnie lub zawodowe,
- Znajomość obsługi komputera,
- Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym,
- Odpowiedzialność i rzetelność,
- Umiejętność pracy w zespole.
WYMAGANE: Uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych UDT.
- Ciekawą pracę w firmie o międzynarodowym zasięgu,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- Wynagrodzenie składające się z części stałej i premii,
- Szkolenie wdrożeniowe i wsparcie załogi.
Poznaj
Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Merkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji i Czech, oraz 6 sklepów internetowych. Wyróżnia nas szeroki asortyment, niskie ceny i profesjonalna obsługa.
Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, w której doceniamy zaangażowanie pracowników i dajemy im możliwość rozwoju. Jeżeli chcesz z nami rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nowe kompetencje, dołącz do nas.