CCC niekwestionowany lider na rynku obuwniczym
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku:
Manager Audytu Wewnętrznego
Miejsce pracy: Polkowice
Co będziesz robić:
- organizować, rozwijać i zarządzać całościowo funkcją audytu wewnętrznego w Grupie CCC jako osoba raportująca bezpośrednio do Komitetu Audytu Rady Nadzorczej CCC,
- kształtować polityki w zakresie audytu i kontroli wewnętrznej,
- weryfikować efektywność i zgodność obowiązujących regulacji i procedur,
- przygotowywać oraz przeprowadzać audyty w Polsce oraz w innych krajach, w których CCC prowadzi działalność,
- monitorować proces wdrożenia rekomendacji z audytów i kontroli wewnętrznych,
- identyfikować i oceniać ryzyka wynikające z działalności komórek organizacyjnych,
- sporządzać raporty i protokoły z prowadzonych czynności, rekomendacji i działań naprawczych,
- monitorować zalecenia wystosowane po przeprowadzonych audytach.
Szukamy osób, które:
- posiadają minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- posiadają wykształcenie wyższe,
- znają standardy audytu i kontroli (dobrze widziany certyfikat CIA),
- potrafią analitycznie myśleć,
- są dobrze zorganizowane i potrafią efektywnie zarządzać zespołem,
- są komunikatywne, odznaczają się proaktywną postawą do działania,
- bardzo dobrze znają język angielski.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- praca w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatna opieka medyczna
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- programy sportowe: Multisport/ OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- innowacyjne miejsce pracy
Co będziesz robić:
- organizować, rozwijać i zarządzać całościowo funkcją audytu wewnętrznego w Grupie CCC jako osoba raportująca bezpośrednio do Komitetu Audytu Rady Nadzorczej CCC,
- kształtować polityki w zakresie audytu i kontroli wewnętrznej,
- weryfikować efektywność i zgodność obowiązujących regulacji i procedur,
- przygotowywać oraz przeprowadzać audyty w Polsce oraz w innych krajach, w których CCC prowadzi działalność,
- monitorować proces wdrożenia rekomendacji z audytów i kontroli wewnętrznych,
- identyfikować i oceniać ryzyka wynikające z działalności komórek organizacyjnych,
- sporządzać raporty i protokoły z prowadzonych czynności, rekomendacji i działań naprawczych,
- monitorować zalecenia wystosowane po przeprowadzonych audytach.
Szukamy osób, które:
- posiadają minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- posiadają wykształcenie wyższe,
- znają standardy audytu i kontroli (dobrze widziany certyfikat CIA),
- potrafią analitycznie myśleć,
- są dobrze zorganizowane i potrafią efektywnie zarządzać zespołem,
- są komunikatywne, odznaczają się proaktywną postawą do działania,
- bardzo dobrze znają język angielski.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- praca w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatna opieka medyczna
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- programy sportowe: Multisport/ OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- innowacyjne miejsce pracy