Manager Back Office

HomeGlobal

Warszawa

29 dni temu

Homeglobal.com to idealne miejsce pracy dla osób, które chcą spróbować swoich sił w branży sprzedaży bezpośredniej. Dzięki globalnemu zasięgowi i współpracy z polskimi oraz zagranicznymi firmami, homeglobal.com daje szansę na imponującą karierę z wysokimi zarobkami. W związku z dynamicznym rozwojem struktur, poszukujemy osoby, która wesprze Dział Elektronicznej Obsługi Klienta. Kluczowa jest dla nas energia, wysoka motywacja, nastawienie na rozwój, potrzeba realizacji własnych, ale i biznesowych celów.

Manager Back Office
Miejsce pracy: Warszawa

CZEGO OCZEKUJEMY: 

  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem Back Office/ dziale pokrewnym – warunek konieczny,
  • Doświadczenia w posprzedażowej obsłudze klienta,
  • Gotowości do ciągłego doskonalenia swoich umiejętności zawodowych,
  • Umiejętności zarządzania zmianą,
  • Samodzielności,
  • Komunikatywności i otwartości na kontakty z ludźmi,
  • Entuzjazmu i zapału do pracy, wysokiej kultury osobistej,
  • Ukierunkowania na realizację zadań i osiąganie założonych zadań.

ZAKRES ZADAŃ:

  • Zarządzanie międzynarodowym zespołem – 45 osób ( w tym Specjaliści dostępni wyłącznie zdalnie),
  • Opracowanie KPI dla Supervisorów i dla zespołu,
  • Raportowanie i rozliczanie z wyników,
  • Optymalizacja obecnych rozwiązań i procesów,
  • Monitorowanie i analiza wskaźników, raportów,
  • Proponowanie rozwiązań w celu usprawniania procesów i procedur funkcjonujących w pionie Elektronicznej Obsługi Klienta,
  • Ścisła współpraca z zespołem Aftersales, Call Center, innymi SBU.

CO ZAPEWNIAMY:

  • Przyjazną atmosferę w doświadczonym, nastawionym na współpracę zespole,
  • Możliwość kreowania nowych rozwiązań w ramach zarządzanego obszaru,
  • Dynamiczne środowisko sprzyjające rozwojowi zawodowemu,
  • Narzędzia niezbędne do realizacji powierzonych zadań,
  • Dodatkowe świadczenia ( Benefit, prywatna opieka medyczna w Medicover),
  • Wiele wyzwań,
  • Doskonałą lokalizację – nasze biuro znajduje się w ścisłym centrum Warszawy w nowoczesnym biurowcu klasy A.

Daj się poznać, aplikuj i przekonaj się, że warto być z nami. 

Poznaj

BPO International

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, ...
Praca Kierownik ds. Obsługi Klienta