Najnowsze oferty pracy

  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Kierownik Zespołu Call Center Gdańsk
Manager projektu w obsłudze klienta z językiem niemieckim

Manager projektu w obsłudze klienta z językiem niemieckim

Competence Call Center Sp. z o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
rekrutacja online
1389 dni temu

Business operations, Call Center KPI i motywacja pracowników to dla ciebie nie tylko puste frazy, ale wiesz dokładnie, co za tym stoi? Interesujesz się modą i chętnie przebywasz w towarzystwie ludzi? Mamy dla Ciebie idealną pracę!

 

Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje osoby na stanowisko

Manager projektu w obsłudze klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje zadania:
  • Odpowiedzialność za projekt, a także optymalizacja i ciągły rozwój występujących procesów
  • Realizacja celów ilościowych i jakościowych infolinii klienta
  • Budowanie i utrzymywanie świetnych relacji z partnerem biznesowym
  • Tworzenie statystyk, planowanie budżetu i prezentacje
  • Zarządzanie i ciągły rozwój pracowników zespołu
Twój profil:
  • Doświadczenie w Call Center
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami w obsłudze klienta (min. 25-35 osób)
  • Ukończone studia biznesowe, bądź porównywalne szkolenia
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami wielokanałowymi (np. czat, e-mail, telefon itp.)
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (w mowie i piśmie)
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel)
  • Znajomość technik zarządzania i narzędzi Call Center
  • Doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu procesów zarządzania jakością
  • Umiejętność własnej organizacji czasu pracy
  • Silna orientacja na usługi i obsługę klienta
  • Wysoki poziom zaangażowania i proaktywności
  • Pozytywna i pewna siebie postawa
Oferujemy:
  • Stałe wynagrodzenie oraz bonus oparty na osiąganych wynikach
  • Swoboda wdrażania własnych pomysłów w wysoce zmotywowanym zespole
  • Ścisła współpraca z innymi działami
  • Wymagający i wszechstronny obszar, który zachęca do kształtowania obsługi klienta dla naszego kluczowego partnera
  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
  • Możliwości kariery w międzynarodowej firmie
  • Zaangażowany i zmotywowany Team
  • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
 

Poznaj

Competence Call Center member of TELUS International

About Us:

Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!

Who are we looking for?

Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!

Will knowing languages help me get hired?

Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.

Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.

Podobne oferty

  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...