CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
- Zapewnienie prawidłowości przebiegu procesów HR w ramach działu;
- Koordynacja pracy zespołu, wprowadzanie usprawnień;
- Sporządzanie raportów płacowych i zestawień kosztowych;
- Aktualizacja i administrowanie danymi HR w systemie w tym ewidencja czasu pracy;
- Weryfikacja list płac, sprawdzenie poprawności w naliczaniu wynagrodzeń pracowników;
- Kontrola ważności i poprawności dokumentów kadrowych; prowadzenie całości dokumentacji lub kontrola prowadzonej dokumentacji;
- Weryfikacja przygotowanych naliczeń obciążających Spółkę;
- Współpraca z firmą outsourcingową (przyjmowanie pracowników zewnętrznych - kontrola dokumentów, wprowadzenie do systemu RCP, rozliczenie FV).
- Doświadczenie we wcześniejszej pracy na podobnym stanowisku (preferowana firma produkcyjna);
- Praktyczna wiedzę z zakresu prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, zasiłków i podatku od osób fizycznych;
- Dobra organizacja pracy własnej;
- Dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny);
- Umiejętność pracy w zespole;
- Gotowość do dalszego rozwoju w obszarze HR.
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Możliwość dalszego rozwoju i poszerzania umiejętności.