- organizacja i koordynowanie pracy zespołu sprzedaży,
- dbanie o utrzymanie jakości obsługi klienta zgodnie ze standardami,
- sprzedaż produktów i usług bankowych,
- działania sprzedażowe na zewnątrz,
- koordynowanie działań i wyników zespołu oraz nadzorowanie założeń budżetowych.
- wykształcenie wyższe (bankowość, finanse, ekonomia, zarządzanie),
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- wiedza w zakresie oferty produktowej Banku, rynku lokalnego i konkurencji,
- znajomość technik sprzedażowych,
- umiejętność komunikacji oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- wysoka kultura osobista, etyczna postawa, profesjonalizm.
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.