Menedżer w Dziale Galerii Handlowych ds. Zarządzania Galeriami Handlowymi
Miejsce pracy: Chorzów
- masz doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
- posiadasz wykształcenie wyższe,
- dobrze znasz pakiet MS Office,
- jesteś osobą komunikatywną i lubisz współpracować z innymi,
- świetnie organizujesz swoją pracę i umiesz pracować pod presją czasu,
- jesteś osobą samodzielną, sumienną i skuteczną w działaniu,
- masz prawo jazdy kat. B.
Świetnie jeśli posiadasz licencję zarządcy nieruchomości i znasz język angielski lub francuski.
- zarządzasz umowami najmu,
- poszukujesz najemców i negocjujesz umowy najmu,
- odpowiadasz za administrację obiektu,
- nadzorujesz należności finansowe galerii handlowych (w tym windykacja należności),
- dbasz o relacje z najemcami,
- współpracujesz z Działem Technicznym, Ochroną i Operacją Hipermarketów.
Miejsce pracy: praca w terenie, z biurem w Chorzowie, ul. Parkowa 20.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.