Młodszy Dysponent ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center

PKO Bank Polski

Lublin

22 dni temu

DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Młodszy Dysponent ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center

Centrum Obsługi i Operacji

(Lublin)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień jako Młodszy Dysponent:

  • telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące,
  • sprzedajesz produkty i usługi bankowe,
  • przyjmujesz zlecenia od klientów,
  • odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych,
  • udzielasz informacji na temat produktów,
  • dbasz o dobrą relację z klientem.

To stanowisko może być Twoje jeśli:

  • lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
  • posiadasz minimum wykształcenie średnie, z łatwością zdobywasz nową wiedzę i chcesz się rozwijać,
  • odpowiada Ci praca zmianowa, a dyspozycyjność i elastyczność w układaniu czasu pracy nie jest Ci obca,
  • masz pozytywne nastawienie i motywację do działania,
  • myślisz kreatywnie i cechuje Cię odporność na stres,
  • lubisz wyzwania i osiąganie postawionych celów,
  • sprawnie obsługujesz komputer i masz ciekawość poznawania nowych aplikacji,
  • Twoim dodatkowym atutem będzie umiejętność płynnej rozmowy w języku angielskim, rosyjskim lub ukraińskim.

pko, bank, bp

To dobry dzień na aplikację! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Poznaj

PKO Bank Polski

Dlaczego warto wybrać PKO Bank Polski?

Tworzymy największy bank w Polsce. Nasze produkty i usługi finansowe należą do najnowocześniejszych na świecie. Z sukcesem wdrażamy nowoczesne technologie, korzystając z potencjału naszych Pracowników. Stawiamy na rozwój oraz ciągłe doskonalenie. Jako technologiczny lider nadajemy ton zmianom w sektorze bankowym. Rozwijamy innowacyjne usługi i od stu lat budujemy gospodarkę.

W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry. Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.

To dobry dzień na aplikację! #ZajmijStanowisko – sprawdź nasze oferty.

Proces rekrutacji w PKO Banku Polskim

KrokAplikacja na stanowisko
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie rekrutacyjne
Krok Informacja zwrotna

Poznaj stanowisko: Konsultant Telefoniczny 
Konsultant telefoniczny to osoba, która za pomocą telefonu, skypa udziela porad dla klientów biznesowych lub indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usług it, prawie, finansach, reklamie, a także buduje i utrzymuje pozytywne relacje z klientami. Pracownik ten powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz umiejętności w obsłudze komputera w stopniu ...
Praca Konsultant Telefoniczny