Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.

Kielce

438 dni temu

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Kielce
  • obsługa posprzedażowa klientów
  • koordynacja i kontrola działań związanych z przebiegiem reklamacji
  • rejestrowanie spraw reklamacyjnych w systemie informatycznym firmy
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (wymóg konieczny)
  • mile widziane wykształcenie wyższe
  • umiejętność obsługi programów pakietu MS Office
  • wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne i interpersonalne
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta
Informacje dodatkowe:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa oraz premia)
  • codzienny kontakt z językiem niemieckim
  • bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dostęp do siłowni, dofinansowanie do kursów językowych)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Poznaj

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta