Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o.

Warszawa

12 dni temu

J. S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. (www.hamilton.com.pl)
jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań, 
ekspertyz jakościowych i szkoleń, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.

 

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

Branża Badań Żywności

 

 

Główne zadania na stanowisku:
  • pełna opieka nad Klientem (reagowanie na potrzeby Klienta)
  • przygotowywanie kompletnych ofert, dokumentacji
  • obsługa bieżących zleceń, nadzór nad terminowością, informowanie o przebiegu zlecenia
  • wprowadzanie danych do systemu i prowadzenie dokumentacji
  • współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji J.S. Hamilton
  • współpraca z pozostałymi działami w celu prawidłowej i terminowej realizacji zleceń
Chętnie Cię zatrudnimy jeśli:
  • masz wykształcenie min. średnie (mile widziane kierunki technologia żywności i żywienia człowieka, towaroznawstwo, zarządzanie jakością, dietetyka)
  • posiadasz minimum roczne doświadczenie w bezpośredniej obsłudze Klienta, lubisz i chcesz to robić nadal
  • realizujesz wyznaczone cele zawodowe
  • biegle posługujesz się komputerem (pakiet Office, Internet)
  • wyznajesz zasadę, że nie ma problemów, są za to rozwiązania
Co możemy Ci zaoferować:
  • umowę o pracę wraz z benefitami (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do kart sportowych)
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • współpraca ze znanymi producentami w branży żywności
  • merytoryczne wsparcie doświadczonego zespołu
  • możliwość rozwoju zawodowego, min. poprzez udział w szkoleniach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. (www.hamilton.com.pl) jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta