Najnowsze oferty pracy

  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Młodszy Koordynator Obsługi Szpitalnej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Monday Development SA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa Klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń,...
  • Specjalista ds. Obsługi Lekarza

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 dni
    Obowiązki zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, profesjonalna telefoniczna oraz mailowo obsługa zgłoszeń, przygotowywanie raportów dot. Twoich obowiązków, zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,...
  • Konsultant / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Jako Konsultant ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej. Szukamy osoby: Empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej. Dokładnej i zorganizowanej. Z komunikatywną znajomością języka angielskiego. Ze znajomością pakietu MsOffice,...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

ALLEDO sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1377 dni temu
ALLEDO Sp. z o.o.

Zespół ALLEDO tworzą pasjonaci. Dbamy o rozwój w trosce o środowisko. ZajmujeMY się instalacjami fotowoltaicznymi oraz oświetleniem od wielu lat. Nasze bogate doświadczenie gwarantuje profesjonalizm i wysoką jakość świadczonych przez nas usług. W rozwoju wspierają nas nowe technologie.

 

Jesteśmy częścią Grupy Polsat, w skład której wchodzą m.in.: Cyfrowy Polsat, Polkomtel – operator sieci Plus, Telewizja Polsat, Netia oraz IPLA. Najbliższy okres to dynamiczny rozwój firmy i odstępności naszych usług. To my wyznaczamy standardy bezpieczeństwa i jakości na rynku fotowoltaicznym. Entuzjastycznie patrzymy w przyszłość, którą sami tworzymy.

 

Dołącz do nas, wspieraj nasze działania na rzecz środowiska naturalnego i rozwoju, razem z nami wyznaczaj trendy i standardy nowoczesnych stylu życia.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Catalina, Aleja Wyścigowa 6, 02-681 Warszawa
Obowiązki:
  • Wsparcie Klientów poprzez obsługę e-mailową i telefoniczną,
  • Rozwiązywanie problemów oraz udzielanie wstępnych rad dla Klientów
  • Bieżąca obsługa połączeń przychodzących,
  • Obsługa połączeń wychodzących,
  • Stały kontakt z doradcami technicznymi oraz sprzedażą,
  • Stała współpraca z działami spółki,
  • Obsługa aplikacji wspomagających procesy w spółce,
  • Raportowanie procesów.
Wymagania:
  • Obsługa narzędzi komputerowych MS Office,
  • Doświadczenie na podobny stanowisku min. 1 rok,
  • Wysoka kultura osobista, samodzielność, odpowiedzialność, chęć rozwoju, nastawienie na osiągniecie wyników i satysfakcji Klienta, komunikatywność, miła aparycja,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego – obsługa interesantów.
Współpracując z nami oferujemy:
  • Samodzielną, odpowiedzialną pracę,
  • Szkolenia, rozwój,
  • Koleżeńską atmosferę w pracy, model zadaniowy,
  • Elastyczny czas pracy adekwatny do realizacji zadań,
  • Stabilne zatrudnienie – dogodne formy zatrudnienia,
  • Pakiet medyczny,
  • Karta Multisport,
  • Dobry dojazd komunikacją miejską – w pobliżu stacja metra Wilanowska oraz pętla tramwajowa,
  • Profesjonalne i niezbędne narzędzia pracy.
Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Alledo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych, a w szczególności mojego wizerunku, na potrzeby procesu rekrutacji, na który aplikuję. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta."

Bardzo proszę o dodanie jeszcze dodatkowo pod ogłoszeniem:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., dalej „RODO”, informujemy, że: Administratorem danych osobowych jest Alledo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Broniwoja 3/85, dalej „Alledo”. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się na adres: rodo@Alledo.pl.pl lub kierując korespondencję pisemna na adres siedziby Alledo. Dane osobowe przetwarzane będą w celu: a) prowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; b) rejestracji w bazie kandydatów, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. zgody na przetwarzanie danych osobowych c) ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, może być ona wycofana w każdym czasie bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano przed wycofaniem zgody. Dane osobowe mogą być udostępniane odbiorcom danych uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, podmiotom współpracującym z Alledo, podmiotom przetwarzających dane na zlecenie Alledo. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej.

Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu a) tj. prowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz przez 6 miesięcy po zakończonym procesie, b) gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 2 lat od przesłania zgłoszenia bądź do momentu wycofania zgody c) ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń. Po ustaniu celu przetwarzania dane zostaną usunięte.

Osoba, której dane dotyczą, posiada prawo do: a) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; b) żądania dostępu do danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do przenoszenia danych tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe; c) wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania ze względu na swoją szczególną sytuację; d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych narusza przepisy RODO.

Podanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacyjnym.

Zakres przetwarzanych danych osobowych obejmuje dane zawarte w CV.

Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane, ani nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji
 

Poznaj

ESOLEO Sp. z o o.

Al. Wyścigowa 6, 02-681 Warszawa

W ESOLEO koncentrujemy się na dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z dziedziny odnawialnych źródeł energii: instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła i magazynów energii zarówno dla odbiorców indywidualnych, jak i dla biznesu. Realizujemy projekty od mikroinstalacji po wielkoskalowe konstrukcje, w tym farmy fotowoltaiczne. Naszą misją jest poprawa jakości życia dzięki bezpiecznym i nowoczesnym rozwiązaniom produkującym oraz zarządzającym energią ze źródeł odnawialnych. Bierzemy udział w zielonej transformacji polskiego rynku energetycznego, dbając w swoich realizacjach o ekologiczne rozwiązania. Zaufało nam tysiące klientów, a wybudowana przez nas największa farma fotowoltaiczna w Polsce jest w stanie zasilić energią elektryczną miasto o wielkości ok. 60 tys. mieszkańców.

ESOLEO jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Europie Środkowo-Wschodniej, z których usług korzystają miliony Polaków. Czerpiemy z 25 lat doświadczenia Grupy, realizując własną wizję zrównoważonego biznesu opartego o najnowocześniejsze technologie i wiedzę ekspertów, pasjonatów energii odnawialnej. Gwarantujemy profesjonalizm i wysoką jakość świadczonych przez nas usług.

Dołącz do nas, wspieraj nasze działania na rzecz środowiska naturalnego i rozwoju nowych technologii. Razem z nami wyznaczaj trendy i standardy nowoczesnego, proekologicznego stylu życia.

Podobne oferty

  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Młodszy Koordynator Obsługi Szpitalnej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Monday Development SA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa Klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń,...
  • Specjalista ds. Obsługi Lekarza

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 dni
    Obowiązki zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, profesjonalna telefoniczna oraz mailowo obsługa zgłoszeń, przygotowywanie raportów dot. Twoich obowiązków, zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,...
  • Konsultant / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Jako Konsultant ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej. Szukamy osoby: Empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej. Dokładnej i zorganizowanej. Z komunikatywną znajomością języka angielskiego. Ze znajomością pakietu MsOffice,...