Nadal studiujesz bądź stawiasz swoje pierwsze kroki w życiu zawodowym i chciałbyś zarabiać przy okazji rozwijając swoją pasję? Lubisz rozmawiać z ludźmi, nawet, jeśli nie znają się na „komputerach"? Niesienie pomocy współpracownikom „masz we krwi"? Nie zniechęcają Cię nawet najbardziej irracjonalne problemy i pomysły użytkowników? Często zastanawiasz się jak ułatwić innym pracę? Szybko przyswajasz wiedzę i jesteś elastyczny? Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Operator Helpdesk
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska:
- Obsługa zgłoszeń klientów,
- Obsługa awarii,
- Aktywna pomoc w licznych projektach,
- Współpraca z innymi zespołami i inżynierami serwisu.
Wymagania:
- Umiejętność pracy w zespole,
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- Systematyczność i uporządkowanie,
- Znajomość w stopniu podstawowym technologii, urządzeń i protokołów używanych w sieciach telekomunikacyjnych i teleinformatycznych,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej,
- Chęć rozwijania swoich kompetencji.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Możliwość rozwoju i samorealizacji,
- Dostęp do najnowszych technologii,
- Uczestnictwo w szkoleniach,
- Dostęp do Laboratorium,
- Szeroki pakiet socjalny,
- Miłą atmosferę pracy.