specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
What the day will look like The role will support Aon’s international transfer population. This will include: Managing the end-to-end relocation process for assignees and permanent transfers with a focus on strong relationship management to maintain open and effective communication, Acting as the...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
11 godz.
Twój zakres obowiązków: wsparcie działu w prowadzeniu kadrowej, płacowej i personalnej obsługi Klientów BDO; pomoc w sporządzaniu list płac dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych; pomoc w rozliczaniu wynagrodzeń pracowników zatrudnionych przez...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
11 godz.
Twój zakres obowiązków: wsparcie działu w prowadzeniu kadrowej, płacowej i personalnej obsługi Klientów BDO; pomoc w sporządzaniu list płac dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych; pomoc w rozliczaniu wynagrodzeń pracowników zatrudnionych przez...
specjalista (mid) pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Twój zakres obowiązków: Twardy HR (obsługa kadrowo-płacowa) - 80% czasu pracy tj.: współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie przygotowywania danych do wynagrodzeń oraz weryfikacja ich prawidłowości i nadzór nad danymi mającymi wpływ na wyliczenie wynagrodzeń. przygotowywanie umów i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
obsługa procesów kadrowo-płacowych, w tym: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami(akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: umowy, aneksy, świadectwa pracy, listy płac, zaświadczenia, ewidencja czasu pracy etc.); sporządzanie dokumentów w...
Twój zakres obowiązków Bieżące wsparcie menedżerów w realizacji polityki personalnej. Doradztwo w zakresie prawa pracy, narzędzi HR i efektywnych metod komunikacji. Koordynowanie projektów HR, w tym zarządzanie zastępowalnością, a także opracowywanie planów retencji i sukcesji....
Zadania na stanowisku: prowadzenie administracji kadrowej, rachuba płac, ewidencjonowanie oraz rozliczanie delegacji służbowych, obsługa umów cywilnoprawnych, prowadzenie spraw urzędowych związanych z zatrudnieniem pracowników, sporządzanie raportów i sprawozdań do ZUS, US, GUS,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Pracując jako Specjalista ds. kadr i płac będziesz odpowiedzialny za cały proces związany zarówno z administracją kadrową jak i naliczaniem wynagrodzeń. Dbałość o terminową i poprawną realizacją zadań oraz bezpośredni kontakt z managerami to nasze główne cele, które wspólnie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: sporządzanie list płac dla pracowników; rozliczanie umów cywilno-prawnych; prowadzenie administracji personalnej; sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PDOF, GUS; ewidencja i rozliczanie czasu pracy; sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych;
IBM BTO BCS in Cracow is one of the leading international companies providing business process support services. In our center we are providing accounting and financial services to foreign customers in three core processes: Accounts Payables, Accounts Receivable and General Ledger.
Payroll Specialist (EMEA)
Work location: Poland, Cracow
Scope of duties:
Ensures accurate processing of company’s payroll
Being responsible for monthly payroll calculations
Calculates and records both statutory and occupational sickness payments, maternity, paternity
Cooperates with ZUS, US
Deals with payroll queries
Assists in preparing the annual declarations PIT and insurance confirmation RMUA
Prepares payroll reports
Provides payroll information by answering questions and requests.
Maintains payroll guidelines by writing and updating policies and procedures.
Complies with local legal requirements by studying existing and new legislation; enforcing adherence to requirements; advising management on needed actions.
Maintains positive, collaborative working relationships with others to ensure open communication & strong partnerships with all employees.
Contributes to team effort by accomplishing related results as needed
Requirements:
Master Degree in Accounting or similar discipline is preferred
Three years related experience in Payroll is a must
Wide knowledge and understanding of current payroll legislation and statutory requirements
Developed verbal and written communications skills
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
What the day will look like The role will support Aon’s international transfer population. This will include: Managing the end-to-end relocation process for assignees and permanent transfers with a focus on strong relationship management to maintain open and effective communication, Acting as the...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
11 godz.
Twój zakres obowiązków: wsparcie działu w prowadzeniu kadrowej, płacowej i personalnej obsługi Klientów BDO; pomoc w sporządzaniu list płac dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych; pomoc w rozliczaniu wynagrodzeń pracowników zatrudnionych przez...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
11 godz.
Twój zakres obowiązków: wsparcie działu w prowadzeniu kadrowej, płacowej i personalnej obsługi Klientów BDO; pomoc w sporządzaniu list płac dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych; pomoc w rozliczaniu wynagrodzeń pracowników zatrudnionych przez...
specjalista (mid) pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Twój zakres obowiązków: Twardy HR (obsługa kadrowo-płacowa) - 80% czasu pracy tj.: współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie przygotowywania danych do wynagrodzeń oraz weryfikacja ich prawidłowości i nadzór nad danymi mającymi wpływ na wyliczenie wynagrodzeń. przygotowywanie umów i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
obsługa procesów kadrowo-płacowych, w tym: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami(akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: umowy, aneksy, świadectwa pracy, listy płac, zaświadczenia, ewidencja czasu pracy etc.); sporządzanie dokumentów w...
Twój zakres obowiązków Bieżące wsparcie menedżerów w realizacji polityki personalnej. Doradztwo w zakresie prawa pracy, narzędzi HR i efektywnych metod komunikacji. Koordynowanie projektów HR, w tym zarządzanie zastępowalnością, a także opracowywanie planów retencji i sukcesji....
Zadania na stanowisku: prowadzenie administracji kadrowej, rachuba płac, ewidencjonowanie oraz rozliczanie delegacji służbowych, obsługa umów cywilnoprawnych, prowadzenie spraw urzędowych związanych z zatrudnieniem pracowników, sporządzanie raportów i sprawozdań do ZUS, US, GUS,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Pracując jako Specjalista ds. kadr i płac będziesz odpowiedzialny za cały proces związany zarówno z administracją kadrową jak i naliczaniem wynagrodzeń. Dbałość o terminową i poprawną realizacją zadań oraz bezpośredni kontakt z managerami to nasze główne cele, które wspólnie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: sporządzanie list płac dla pracowników; rozliczanie umów cywilno-prawnych; prowadzenie administracji personalnej; sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PDOF, GUS; ewidencja i rozliczanie czasu pracy; sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych;