Lista stanowisk - Specjalista ds. e-marketingu

Polecane oferty - Internet / e-commerce

  • SEO Specialist

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę
    9 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Analiza widoczności stron www w wyszukiwarkach internetowych; Optymalizację współczynnika konwersji; Wykonywanie audytów SEO oraz przedstawienie rekomendacji działań; Przygotowywanie analiz słów kluczowych oraz wsparcie przy tworzeniu...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Dutch

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Duties and Responsibilities Optimization and creation of new campaigns using your marketing insights and tools to create campaigns, ad groups, ad texts, keywords and extensions to achieve client's’ expectations; Optimization and creation of digital marketing campaign types, such as: Search,...

Specjalista ds. e-marketingu

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. e-marketingu jest odpowiedzialny za wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w sieci. Zajmuje się on również tworzeniem kampanii reklamowych oraz badaniem efektywności podejmowanych działań. Często zajmuje się on również tworzeniem newsletterów oraz mailingów. Do jego zadań należy śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań. Specjalista ds. e-marketingu zajmuje się też koordynacją działań w obszarze mediów społecznościowych.Do jego obowiązków należy również często współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami czy działami sprzedaży.

 

WYMAGANIA

Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty ds. e-marketingu powinna posiadać kilkuletnie doświadczenie w obszarze marketingu internetowego oraz legitymować się wykształceniem wyższym (najchętniej ekonomicznym, informatycznym, marketingowym lub z zakresu zarządzania). W trakcie rekrutacji brane są również pod uwagę takie czynniki jak znajomość narzędzi marketingu online (Facebook, YouTube, Vimeo, Google+) czy znajomość zasad SEO i narzędzia Google Analitics. Specjalista ds. e-marketingu musi również posiadać “lekkie pióro” gwarantujące tworzenie skutecznych materiałów marketingowych. Mile widziana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz programów graficznych (Corel, Photoshop).

 

Osoba pracująca na tym stanowisku powinna wykazywać się umiejętnością pracy w zespole, komunikatywnością i zdolnością do szybkiego przyswajania wiedzy. Specjalista ds. e-marketingu musi być również osobą kreatywną i otwartą na nowe wyzwania.

 

WARUNKI PRACY

Praca jako specjalista ds. e-marketingu jest zwykle pracą biurową wykonywaną w siedzibie firmy. Z powodu dużej odpowiedzialności oraz wszechstronności podejmowanych działań może się ona łączyć z wieloma sytuacjami stresowymi oraz koniecznością szybkiego podejmowania decyzji.

 

MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds.e-marketingu jest dzisiaj niezbędnym wsparciem firmowych działów marketingu niezależnie od branży. 

 

ZAROBKI

Specjalista ds. e-marketingu może liczyć na pensję w wysokości 4 tys. zł. Wysokość wynagrodzenia jest zależna od wielkości firmy oraz posiadanego doświadczenia i kwalifikacji. 

Praca Specjalista ds. e-marketingu
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Internet / e-commerce

  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Swedish

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Duties and Responsibilities Optimization and creation of new campaigns using your marketing insights and tools to create campaigns, ad groups, ad texts, keywords and extensions to achieve client's’ expectations; Optimization and creation of digital marketing campaign types, such as: Search,...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Italian

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Duties and Responsibilities Optimization and creation of new campaigns using your marketing insights and tools to create campaigns, ad groups, ad texts, keywords and extensions to achieve client's’ expectations; Optimization and creation of digital marketing campaign types, such as: Search,...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Mandarin

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Duties and Responsibilities Optimization and creation of new campaigns using your marketing insights and tools to create campaigns, ad groups, ad texts, keywords and extensions to achieve client's’ expectations; Optimization and creation of digital marketing campaign types, such as: Search,...
  • MAJOREL POLSKA
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Duties and Responsibilities Responsible for analyzing online advertising content and business websites across multiple products Use this analysis to construct and modify ad texts / extensions to achieve client's expectations; Ensure excellent use of spelling and grammar is maintained in all tasks;...
  • MAJOREL POLSKA
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Duties and Responsibilities Responsible for analyzing online advertising content and business websites across multiple products Use this analysis to construct and modify ad texts / extensions to achieve client's expectations; Ensure excellent use of spelling and grammar is maintained in all tasks;...
  • MAJOREL POLSKA
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Duties and Responsibilities Responsible for analyzing online advertising content and business websites across multiple products; Use this analysis to construct and modify ad texts / extensions to achieve client's expectations; Ensure excellent use of spelling and grammar is maintained in all tasks;...
  • Specjalista ds. e-marketingu

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS; Analiza ruchu na stronie i efektywności działań SEM; Prowadzenie powierzonych...
  • MAJOREL POLSKA
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    As an Online Advertising Specialist you will play a crucial role in delivering high-quality customer service through various channels, including phone, chat, and email for our high-profile Client, who specialize in internet-based searching and video sharing platforms. Your primary responsibilities...

Najnowsze artykuły

Edukator ekologiczny – nowy, przyszłościowy zawód na rynku pracy?

Edukator ekologiczny – nowy, przyszłościowy zawód na rynku pracy?

81% Polaków ocenia swoją postawę ekologiczną „zdecydowanie dobrze” lub „raczej dobrze” – skąd zatem śmieci w lasach, trujący dym spalanych śmieci zimą, góry marnowanej żywności trafiające do śmietników? Nasza wiedza o tym, które działania są korzystne dla planety, a które nie, bywa dużo bardziej ograniczona niż nam się wydaje. W zrozumieniu ekologii na co dzień pomaga edukator ekologiczny.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.