Lista stanowisk - Kosmetyczka

Polecane oferty - Kosmetyka / Pielęgnacja

  • Mistrz Elektroepilacji

    ELEKTROEPILACJA.PL SP. Z O.O.   Warszawa, Ochota    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   4 242 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Przeprowadzanie zabiegów elektroepilacji, Indywidualne doradztwo dla klientów w zakresie przeprowadzanych zabiegów, Dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta i higieny pracy, Aktywny udział w życiu salonu i jego promocji.

Kosmetyczka

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kosmetyczka to osoba, która wykonuje zabiegi z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej (zachowawczej), leczniczej i upiększającej. Do głównych obowiązków kosmetyczki należy: organizowanie stanowiska pracy zgodnie z wymogami i przepisami bhp i sanitarnymi, wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej z uwzględnieniem pielęgnacji kończyn górnych i dolnych, w tym zabiegu manikiuru i pedikiuru, pielęgnowanie oprawy oczu, pielęgnowanie dekoltu, pielęgnowanie cery, usuwanie zbędnego owłosienia, wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki upiększającej, tj. makijażu dziennego, wieczorowego, fantazyjnego i charakteryzacji, sporządzanie i stosowanie prostych środków niezbędnych do wykonywania zabiegu kosmetycznego, takich jak: kremy do masażu, maski, płyny do zmywania itp., udzielanie porad kosmetycznych, przeprowadzanie dokładnego wywiadu przy pierwszym przyjęciu pacjentki i kierowanie - w wypadku najmniejszej wątpliwości - do lekarza, obserwacja pacjentki w czasie przeprowadzania serii zabiegów i konsultacja z lekarzem internistą, dermatologiem, endokrynologiem itp. w razie zauważonych nieprawidłowości.


WYMAGANIA

Aby pracować w tym zawodzie, konieczne jest posiadanie wykształcenia co najmniej średniego oraz ukończenie kursów specjalistycznych. Większe szanse na zatrudnienie mają osoby, które ukończyły szkoły wyższe na kierunku kosmetologii. Kosmetyczka powinna być kobietą zadbaną, pogodną, zdrową, o miłej aparycji. Istotna jest także: umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi, dokładność i skrupulatność, duża wrażliwość dotykowa, rozróżnianie barw, wrażliwość dotykowa.


WARUNKI PRACY

Kosmetyczka pracuje w pomieszczeniach zamkniętych w budynkach, mieszkaniach, hotelach, kompleksach pawilonów usługowych. Są to zawsze gabinety kosmetyczne lub fryzjersko-kosmetyczne, w gabinetach odnowy biologicznej, salonach piękności. Praca kosmetyczki ma charakter pracy indywidualnej, wykonuje ją samodzielnie w oparciu o własne wiadomości, umiejętności praktyczne i doświadczenia zawodowe. Jest to praca, w której ma stały kontakt z ludźmi. Godziny pracy nie są stałe i zależą od godzin otwarcia gabinetu. Kosmetyczna pracuje tylko w dzień.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kosmetyczka może szukać zatrudnienia w salonach piękności, klinikach dermatologicznych, sanatoriach, gabinetach lekarskich, domach opieki oraz w drogeriach, perfumeriach i w działach kosmetycznych centrów handlowych. Sezonowo zatrudniane są również w hotelach i na statkach turystycznych.


ZAROBKI

Zarobki kosmetyczek wahają się od 1276 zł do 2500 zł. Jeśli kosmetyczka prowadzi własny salon, zarobki mogą być o wiele wyższe, wszystko zależy od doświadczenia, regionu kraju, ilości stałych klientek.

Praca Kosmetyczka
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

 Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Wielkanoc tuż tuż i i większość z nas powoli przygotowuje się do świętowania: planujemy urlopy, świąteczne menu, wyjazdy. Jednak święta nie dla wszystkich oznaczają wolne od pracy i możliwość wypoczynku. Zobacz, kto pracuje w Wielkanoc i na jaką rekompensatę może liczyć ze strony pracodawcy. Wyjaśniamy także, czy można odmówić pracy w święta bez konsekwencji dyscyplinarnych.

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Do Wielkanocy przygotowujemy się nie tylko w domach, ale i w miejscu pracy. Czy spotkanie okolicznościowe z pracownikami to dobry pomysł? Jak świętować razem z zespołem, który pracuje zdalnie? Wystarczy e-mail z życzeniami, czy może warto zadbać o drobne upominki dla kadry? Oto krótki przewodnik po obchodach Wielkanocy w firmie.

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Jak ubrać się na rozmowę kwalifikacyjną, jak do biura, a jak na spotkanie z kluczowym klientem? Czy tzw. Casual Friday zwalnia z obowiązkowej koszuli? Czym się różni styl black tie od white tie? Stylistka Dorota Leszek wyjaśnia, czym jest dress code, jak go stosować oraz dlaczego ubieranie się odpowiednio do sytuacji jest tak ważne dla naszej samooceny.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Rozwijanie społeczności online to nie tylko strategia marketingowa, ale również sztuka zrozumienia i współpracy z ludźmi – podkreśla Ola Gościniak, ekspertka ds. rozwijania biznesu online. W tym obszernym poradniku wskazuje najczęściej popełniane błędy w tworzeniu społeczności, a także wyjaśnia, jak uniknąć pułapek oraz co każdy właściciel marki powinien wiedzieć o swojej grupie docelowej.