Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Nieruchomości
Administrator Nieruchomości

Lista stanowisk - Administrator Nieruchomości

Polecane oferty - Nieruchomości

  • Koordynator Zespołu Technicznego

    Well Fitness   Łódź, i okolice    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Forma zatrudnienia: umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: doświadczenie w technicznej obsłudze/zarządzaniu nieruchomości oraz znajomość instalacji budynkowych​​ Tryb pracy: głownie praca zdalna oraz mobilna Trenuj swoją karierę i dołącz do #TeamWellFitness, który wspiera w...
  • Koordynator Zespołu Technicznego

    Well Fitness   Poznań, i okolice    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Forma zatrudnienia: umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: doświadczenie w technicznej obsłudze/zarządzaniu nieruchomości oraz znajomość instalacji budynkowych​​ Tryb pracy: głownie praca zdalna oraz mobilna; Trenuj swoją karierę i dołącz do #TeamWellFitness, który wspiera w...

Administrator Nieruchomości

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Administrator nieruchomości, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za sprawowanie bieżącego nadzoru nad obiektem, lub grupą obiektów o określonym charakterze; kamienicą, osiedlem mieszkaniowym, ośrodkiem rekreacyjnym, budynkiem o zastosowaniu przemysłowym lub halą produkcyjną czy magazynem. W zależności od rodzaju obiektów podległych osobie obsadzonej na tym stanowisku, jej codzienne obowiązki będą dość zróżnicowane. Administrator zatrudniony w spółdzielni mieszkaniowej będzie więc dbał o czystość budynków mieszkalnych, prowadzenie prac konserwacyjnych i remontowych w ich obrębie, stan techniczny urządzeń i instalacji, a także przyjmowanie skarg czy zgłoszeń innego rodzaju od lokatorów. Zupełnie inny zakres obowiązków przypadnie administratorowi ośrodka rekreacyjnego lub wypoczynkowego; będzie on przeważnie kierownikiem ośrodka, decydującym o realizacji budżetu, zapewnieniu jak najlepszej obsługi dla gości, ich wyżywienie, etc.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze administratora nieruchomości jest konieczność posiadania przez nie co najmniej średniego wykształcenia, pozyskanego w technikum ekonomicznym lub na wyższych studiach ekonomicznych. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie zawodowe kandydata, pozyskane w pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków. Administrator nieruchomości musi wykazać się szczególną odpowiedzialnością, operatywnością, świadomością kosztową i znajomością przepisów prawnych regulujących administrowanie budynkami o konkretnym charakterze.


WARUNKI PRACY

Praca administratora nieruchomości jest pracą w przeważającej części biurową, wykonywaną przed ekranem komputera i w bezpośrednich kontaktach z lokatorami, klientami czy zarządcami poszczególnych obiektów.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia stwarzają, jak wcześniej wspomniano, spółdzielnie mieszkaniowe, ośrodki wypoczynkowe, firmy i przedsiębiorstwa o różnym zakresie prowadzonej działalności.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku utrzymują się na średnim poziomie 2800 złotych brutto miesięcznie.

Praca Administrator Nieruchomości
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Nieruchomości

  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Wolnej Wszechnicy 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
  • Praca.pl Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoim zakresem obowiązków będzie: Zarządzanie portfelem nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych; Przygotowanie umów najmu i dbanie o ich terminowe odnawianie; Planowanie i koordynowanie prac remontowych i konserwacyjnych; Prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A. na obszarze dzielnic Warszawa: Wola, Ochota; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych nieruchomości; Udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości; Kontrola wykorzystania...
  • Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Prowadzenie i wykonywanie nadzoru administracyjnego nad zasobem budynków i lokali mieszkalny Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w szczególności: nadzór nad właściwym realizowaniem umów zawartych z dostawcami usług związanych z nieruchomością (w szczególności umów na...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Nieruchomości

    PwC   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    1 dni
    Twoja przyszła rola: prowadzenie szczegółowej weryfikacji aktualnej sytuacji na rynku nieruchomości, przygotowywanie zestawień, analiz oraz rekomendacji w tym zakresie, prowadzenie procesów przetargowych na nowe powierzchnie biurowe dla PwC, zarządzanie projektami kapitałowymi (project, time...
  • Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości - branża budowlana

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Żagań, Świętoszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności: nadzór techniczny nad zasobem położonym w Świętoszowie, wykonywanie przeglądów technicznych; dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie...
  • Leasing Manager

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer   12 000 - 18 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
  • Leasing Manager

    NES Global Talent   Łódź    praca stacjonarna
    menedżer   12 000 - 18 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...

Najnowsze artykuły

Background screening w rekrutacji – na czym to polega

Background screening w rekrutacji – na czym to polega

Kandydaci kłamią w czasie rekrutacji – oczywiście nie wszyscy, ale wielu uważa, że koloryzowanie i zatajenie pewnych spraw pozwoli im zdobyć stanowisko, a potem „jakoś to będzie”. Przyjęcie niewłaściwej osoby to dla pracodawcy ogromny problem, dlatego wiele firm decyduje się na background check. Specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz wyjaśnia, jak legalnie zweryfikować prawdomówność kandydata.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.

Cechy i nawyki ludzi sukcesu – jak osiągnąć zadowolenie w pracy?

Cechy i nawyki ludzi sukcesu – jak osiągnąć zadowolenie w pracy?

Zwyciezcy i przegrani mają te same cele, więc dlaczego ci pierwsi spełniają marzenia, a ci drudzy pozostają w tyle? Odpowiedzią mogą być właściwe nawyki oraz... nastawienie. – Pewne cechy osobowości odgrywają kluczową rolę w osiąganiu satysfakcji zawodowej – tłumaczy trener biznesu Wiktor Tokarski. Jakie nawyki pomagają w spełnieniu zawodowym? Jak się zachowywać, by budować swój sukces?

Urlop okolicznościowy – śmierć matki

Urlop okolicznościowy – śmierć matki

Każda osoba zatrudniona na umowę o pracę ma prawo do urlopu okolicznościowego z powodu ważnych wydarzeń w życiu osobistym, w tym pogrzebu bliskiego członka rodziny. Wyjaśniamy, jak skorzystać z takiego wolnego, kiedy należy nam się jeden, a kiedy dwa dni urlopu, a także co napisać na wniosku urlopowym i czy pracodawca ma prawo go odrzucić.

Urlop okolicznościowy na urodzenie dziecka

Urlop okolicznościowy na urodzenie dziecka

Przyjście na świat dziecka to ogromna radość i duże przeżycie dla całej rodziny. Z tej okazji pracownikowi przysługuje urlop okolicznościowy na urodzenie dziecka. Jak złożyć wniosek o urlop, czy będzie to płatna nieobecność w pracy i dlaczego najczęściej to ojcowie wykorzystują urlop okolicznościowy z powodu przyjścia na świat potomka?