Wielkanoc tuż tuż i i większość z nas powoli przygotowuje się do świętowania: planujemy urlopy, świąteczne menu, wyjazdy. Jednak święta nie dla wszystkich oznaczają wolne od pracy i możliwość wypoczynku. Zobacz, kto pracuje w Wielkanoc i na jaką rekompensatę może liczyć ze strony pracodawcy. Wyjaśniamy także, czy można odmówić pracy w święta bez konsekwencji dyscyplinarnych.
Lista stanowisk - Sprzedaż / Obsługa klienta
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Opiekun Klienta / Specjalista ds. Obsługi Klienta - Biuro rachunkowe
Pomysłowi Księgowi Warszawa, Śródmieście, Nowy Świat praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior / ekspert umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 4 500 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Sprzedawca Artykułów Wyposażenia Wnętrz
AGATA Spółka Akcyjna Jelenia Góra praca stacjonarnapracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
Sprzedaż / Obsługa klienta
Key Account Manager
Key Account Manager (skrót KAM) – jest to kierownik ds. kluczowych klientów firmy. Osoba zajmująca to stanowisko odpowiada za budowanie i rozwijanie współpracy z najważniejszymi i największymi klientami oraz kreuje wizerunek firmy i polityki sprzedaży, a także finalizuje i negocjuje umowy z klientami. Poza tym, do obowiązków jego należy też identyfikacja i kwalifikowanie szans sprzedażowych oraz monitorowan...
Czytaj więcejKierownik ds. Klientów Strategicznych
Kierownik do spraw klientów strategicznych jest osobą nadzorującą i koordynującą obsługę klientów strategicznych z punktu widzenia firmy lub instytucji, a także zabiegającą o pozyskanie nowych, szczególnie istotnych klientów. Kierownik utrzymuje osobiste kontakty z najważniejszymi klientami firmy, samodzielnie negocjując z nimi warunki prowadzonych z nimi interesów. Osoba obsadzona na tym stanowisku opraco...
Czytaj więcejKierownik ds. Kluczowych Klientów
Kierownik ds. kluczowych klientów (key account manager, skrót KAM) to osoba, która zarządza projektami i procesami, bardziej niż zespołem ludzi. Natomiast w przypadku, gdy firma ma wielu handlowców (np. branża FMCG, sektor ubezpieczeniowy), to wtedy kierownik ds. kluczowych klientów odpowiedzialny jest również za koordynację pracy pracowników. Ogólnie rzecz ujmując pracownik ten odpowi...
Czytaj więcejKierownik ds. Kontaktów Międzynarodowych
Kierownik do spraw kontaktów międzynarodowych jest osobą odpowiedzialną za nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów, związanych z bieżącą obsługą zagranicznych, lub posiadających zagraniczny kapitał, klientów firmy. Osoba obsadzona na tym stanowisku przewodniczy działaniom podległego zespołu specjalistów, opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające zmaksymalizować efektywność ich pracy. Kierownik op...
Czytaj więcejKierownik ds. Obsługi Klienta
Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, analiza wy...
Czytaj więcejKierownik ds. Sprzedaży
Kierownik ds. Sprzedaży to osoba, która zarządza zespołem sprzedaży. Do podstawowych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: analiza raportów i prognoz dotyczących rynku i weryfikacja planów sprzedaży, tworzenie strategii sprzedaży firmy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów, realizacja powierzonych planów sprz...
Czytaj więcejKierownik ds. Sprzedaży i Marketingu
Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu to osoba, która nadzoruje działalność działu zajmującego się sprzedażą i marketingiem. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: nadzór nad pracą podległego personelu, opracowanie, wdrażanie i kontrolowanie działań marketingowych, sporządzanie raportów, zestawień i analiz, ustalanie budżetu, planu sprzedaży oraz wprowadzanie produktów na rynek oraz ba...
Czytaj więcejKierownik ds. Wsparcia Sprzedaży
Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba odpowiedzialna za koordynację obsługi sprzedaży i rozwoju produktów/usług firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: koordynacja pracy kadry pracowniczej, przygotowanie ofert, merytoryczne sprawdzenie dokumentacji, przygotowanie i wdrażanie inicjatywy wpływającej na wzrost dystrybucji i wartości od sprzedaży na podstawie analiz sprzedaży oraz działań konkurencj...
Czytaj więcejNajnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Customer Care Specialist z językiem niemieckim
Armatis Polska Sp. z o. o. Warszawa praca hybrydowa / stacjonarnaspecjalista mid / junior umowa zlecenie rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Przedstawiciel Handlowy w branży budowlanej
Kabex Docieplenia Płock, i okolice praca mobilnaspecjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Sprzedawca w branży budowlanej
Kabex Docieplenia Płock praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 600 zł brutto/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Multy Home Europe Sp. z o.o. Całowanie praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Sales Team Manager with Czech (m/f/d)
Competence Call Center member of TELUS International Gdańsk praca stacjonarnaspecjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online -
- Bielawa
- Bydgoszcz
- Ciechanów
- Dzierżoniów
- Garwolin
- Gorzów Wielkopolski
- Kłodzko
- Kraków
- Lublin
- Nowy Sącz
- Ostrołęka
- Płock
- Warszawa
- Wrocław
- Zamość
- Zielona Góra
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
- Białystok
- Częstochowa
- Elbląg
- Ełk
- Gdańsk
- Kartuzy
- Nysa
- Piła
- Poznań
- Rybnik
- Sandomierz
- Siedlce
- Stalowa Wola
- Suwałki
- Tarnobrzeg
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta
Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej
Do Wielkanocy przygotowujemy się nie tylko w domach, ale i w miejscu pracy. Czy spotkanie okolicznościowe z pracownikami to dobry pomysł? Jak świętować razem z zespołem, który pracuje zdalnie? Wystarczy e-mail z życzeniami, czy może warto zadbać o drobne upominki dla kadry? Oto krótki przewodnik po obchodach Wielkanocy w firmie.
Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany
Jak ubrać się na rozmowę kwalifikacyjną, jak do biura, a jak na spotkanie z kluczowym klientem? Czy tzw. Casual Friday zwalnia z obowiązkowej koszuli? Czym się różni styl black tie od white tie? Stylistka Dorota Leszek wyjaśnia, czym jest dress code, jak go stosować oraz dlaczego ubieranie się odpowiednio do sytuacji jest tak ważne dla naszej samooceny.
Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku
Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy
Rozwijanie społeczności online to nie tylko strategia marketingowa, ale również sztuka zrozumienia i współpracy z ludźmi – podkreśla Ola Gościniak, ekspertka ds. rozwijania biznesu online. W tym obszernym poradniku wskazuje najczęściej popełniane błędy w tworzeniu społeczności, a także wyjaśnia, jak uniknąć pułapek oraz co każdy właściciel marki powinien wiedzieć o swojej grupie docelowej.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?