Praca.pl Poradniki Lista stanowisk
Sprzedaż / Obsługa klienta

Lista stanowisk - Sprzedaż / Obsługa klienta

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Opiekun Klienta / Specjalista ds. Obsługi Klienta - Biuro rachunkowe

    Pomysłowi Księgowi   Warszawa, Śródmieście, Nowy Świat    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa...
  • Sprzedawca Artykułów Wyposażenia Wnętrz

    AGATA Spółka Akcyjna   Jelenia Góra    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji.

Sprzedaż / Obsługa klienta

Key Account Manager

Key Account Manager (skrót KAM) – jest to kierownik ds. kluczowych klientów firmy. Osoba zajmująca to stanowisko odpowiada za budowanie i rozwijanie współpracy z najważniejszymi i największymi klientami oraz kreuje wizerunek firmy i polityki sprzedaży, a także finalizuje i negocjuje umowy z klientami. Poza tym, do obowiązków jego należy też identyfikacja i kwalifikowanie szans sprzedażowych oraz monitorowan...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Klientów Strategicznych

Kierownik do spraw klientów strategicznych jest osobą nadzorującą i koordynującą obsługę klientów strategicznych z punktu widzenia firmy lub instytucji, a także zabiegającą o pozyskanie nowych, szczególnie istotnych klientów. Kierownik utrzymuje osobiste kontakty z najważniejszymi klientami firmy, samodzielnie negocjując z nimi warunki prowadzonych z nimi interesów. Osoba obsadzona na tym stanowisku opraco...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Kierownik ds. kluczowych klientów (key account manager, skrót KAM) to osoba, która zarządza projektami i procesami, bardziej niż zespołem ludzi. Natomiast w przypadku, gdy firma ma wielu handlowców (np. branża FMCG, sektor ubezpieczeniowy), to wtedy kierownik ds. kluczowych klientów odpowiedzialny jest również za koordynację pracy pracowników. Ogólnie rzecz ujmując pracownik ten odpowi...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Kontaktów Międzynarodowych

Kierownik do spraw kontaktów międzynarodowych jest osobą odpowiedzialną za nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów, związanych z bieżącą obsługą zagranicznych, lub posiadających zagraniczny kapitał, klientów firmy. Osoba obsadzona na tym stanowisku przewodniczy działaniom podległego zespołu specjalistów, opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające zmaksymalizować efektywność ich pracy. Kierownik op...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Obsługi Klienta

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, analiza wy...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Sprzedaży

Kierownik ds. Sprzedaży to osoba, która zarządza zespołem sprzedaży. Do podstawowych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: analiza raportów i prognoz dotyczących rynku i weryfikacja planów sprzedaży, tworzenie strategii sprzedaży firmy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów, realizacja powierzonych planów sprz...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu

Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu to osoba, która nadzoruje działalność działu zajmującego się sprzedażą i marketingiem. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: nadzór nad pracą podległego personelu, opracowanie, wdrażanie i kontrolowanie działań marketingowych, sporządzanie raportów, zestawień i analiz, ustalanie budżetu, planu sprzedaży oraz wprowadzanie produktów na rynek oraz ba...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży

Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba odpowiedzialna za koordynację obsługi sprzedaży i rozwoju produktów/usług firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: koordynacja pracy kadry pracowniczej, przygotowanie ofert, merytoryczne sprawdzenie dokumentacji, przygotowanie i wdrażanie inicjatywy wpływającej na wzrost dystrybucji i wartości od sprzedaży na podstawie analiz sprzedaży oraz działań konkurencj...

Czytaj więcej

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Customer Care Specialist z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie klientów korzystających z platformy ogłoszeniowej w języku niemieckim, Obsługa połączeń przychodzących i korespondencji mailowej, Udzielanie informacji, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta oraz budowanie pozytywnych relacji, Aktualizacja...
  • Przedstawiciel Handlowy w branży budowlanej

    Kabex Docieplenia   Płock, i okolice    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twoje przyszłe zadania: sprzedaż asortymentu oferowanego przez firmę; realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych; doradztwo i wsparcie techniczne dla klientów; pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert handlowych; monitorowanie rynku, analiza konkurencji; Od kandydatów oczekujemy:...
  • Sprzedawca w branży budowlanej

    Kabex Docieplenia   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twoje przyszłe zadania: sprzedaż asortymentu oferowanego przez firmę; realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych; doradztwo i wsparcie techniczne dla klientów; przygotowywanie ofert handlowych; monitorowanie rynku, analiza konkurencji; Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w sprzedaży;...
  • Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

    Multy Home Europe Sp. z o.o.   Całowanie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis stanowiska: wsparcie Sales Managerów w ich obowiązkach poprzez zapewnienie wsparcia administracyjnego, organizacyjnego i współpracę z logistyką, produkcją oraz marketingiem, - przyczynianie się do rozwoju sprzedaży poprzez zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów oraz rozwijanie...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • KRKA Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    CEL PRACY codzienne kontakty z lekarzami i skuteczna promocja leków firmy; reprezentowanie firmy podczas zjazdów i konferencji naukowych; nawiązywanie i utrwalanie kontaktów ze środowiskiem medycznym na wybranym terenie; realizacja wyznaczonych celów przez firmę; systematyczna analiza rynku;...
  • KRKA Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    CEL PRACY codzienne kontakty z lekarzami i skuteczna promocja leków firmy; reprezentowanie firmy podczas zjazdów i konferencji naukowych; nawiązywanie i utrwalanie kontaktów ze środowiskiem medycznym na wybranym terenie; realizacja wyznaczonych celów przez firmę; systematyczna analiza rynku;...
  • KRKA Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    CEL PRACY codzienne kontakty z lekarzami i skuteczna promocja leków firmy; reprezentowanie firmy podczas zjazdów i konferencji naukowych; nawiązywanie i utrwalanie kontaktów ze środowiskiem medycznym na wybranym terenie; realizacja wyznaczonych celów przez firmę; systematyczna analiza rynku;...

Najnowsze artykuły

 Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Wielkanoc tuż tuż i i większość z nas powoli przygotowuje się do świętowania: planujemy urlopy, świąteczne menu, wyjazdy. Jednak święta nie dla wszystkich oznaczają wolne od pracy i możliwość wypoczynku. Zobacz, kto pracuje w Wielkanoc i na jaką rekompensatę może liczyć ze strony pracodawcy. Wyjaśniamy także, czy można odmówić pracy w święta bez konsekwencji dyscyplinarnych.

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Do Wielkanocy przygotowujemy się nie tylko w domach, ale i w miejscu pracy. Czy spotkanie okolicznościowe z pracownikami to dobry pomysł? Jak świętować razem z zespołem, który pracuje zdalnie? Wystarczy e-mail z życzeniami, czy może warto zadbać o drobne upominki dla kadry? Oto krótki przewodnik po obchodach Wielkanocy w firmie.

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Jak ubrać się na rozmowę kwalifikacyjną, jak do biura, a jak na spotkanie z kluczowym klientem? Czy tzw. Casual Friday zwalnia z obowiązkowej koszuli? Czym się różni styl black tie od white tie? Stylistka Dorota Leszek wyjaśnia, czym jest dress code, jak go stosować oraz dlaczego ubieranie się odpowiednio do sytuacji jest tak ważne dla naszej samooceny.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Rozwijanie społeczności online to nie tylko strategia marketingowa, ale również sztuka zrozumienia i współpracy z ludźmi – podkreśla Ola Gościniak, ekspertka ds. rozwijania biznesu online. W tym obszernym poradniku wskazuje najczęściej popełniane błędy w tworzeniu społeczności, a także wyjaśnia, jak uniknąć pułapek oraz co każdy właściciel marki powinien wiedzieć o swojej grupie docelowej.