Lista stanowisk - Konsultant ds. Sprzedaży

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

Konsultant ds. Sprzedaży

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Konsultant ds. sprzedaży to osoba, która sprzedaje usługi i produkty znajdujące się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in.: sprzedaż towaru, usług, obsługa klientów w zakresie zgłaszanych problemów oraz rozliczenia i reklamacje. A także przygotowanie raportów w zakresie sprzedaży zgodnie z wytycznymi, monitoring rynku oraz pozyskiwanie klientów i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientami.


WYMAGANIA

Konsultant ds. sprzedaży powinien mieć wykształcenie minimum średnie oraz znać język angielski. Ważną kwestią jest też doświadczenie handlowe i znajomość technik sprzedaży Pracownik ten powinien cechować się, m.in.: komunikatywnością, operatywnością i dynamizmem w działaniu, swobodą w nawiązywaniu kontaktów biznesowych. A także musi posiadać wysoką kulturę osobistą i być odpornym na stres.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz jeśli tego wymaga sytuacja praca w terenie - spotkania z klientami. Zawód ten wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi. Czas pracy zazwyczaj nienormowany. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia wiedzy i kompetencji.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Pracownik ten może być zatrudniony w obszarach, np.: w obszarze konsultingu HR, we wszystkich firmach zajmujących sprzedażą produktu.


ZAROBKI

Konsultant ds. sprzedaży zarabia średnio 1,500 zł do 6 tys. zł.

Praca Konsultant ds. Sprzedaży
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Doradca Klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Szczęśliwa 7    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 600 - 6 200 zł brutto/mies.
    1 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
  • Doradca ds. kluczowych klientów

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie relacji z klientami sklepu; realizację indywidualnych celów sprzedażowych; dobór oferty produktowej dopasowanej do indywidualnych potrzeb klientów; koordynowanie usług przed i posprzedażowych (kosztorysy, zwroty, reklamacje).
  • Sales Representative (engines area)

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Obowiązki: Opracowanie strategii sprzedażowej silników diesel; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Przygotowywanie specyfikacji technicznych, ofert handlowych i zapewnienie kompleksowej obsługi; Utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami firmy oraz budowanie...
  • Prudential Polska Sp. z o.o.
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    21 godz.
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Legnica, ul. Najświętszej Marii Panny 9    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • T-Mobile Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Unique People   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Asystent / Asystentka ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca stacjonarna
    asystent
    21 godz.
    Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów, sprzedaż usług stomatologicznych, realizowanie połączeń wychodzących. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta oraz sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...

Najnowsze artykuły

 Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Wielkanoc tuż tuż i i większość z nas powoli przygotowuje się do świętowania: planujemy urlopy, świąteczne menu, wyjazdy. Jednak święta nie dla wszystkich oznaczają wolne od pracy i możliwość wypoczynku. Zobacz, kto pracuje w Wielkanoc i na jaką rekompensatę może liczyć ze strony pracodawcy. Wyjaśniamy także, czy można odmówić pracy w święta bez konsekwencji dyscyplinarnych.

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Do Wielkanocy przygotowujemy się nie tylko w domach, ale i w miejscu pracy. Czy spotkanie okolicznościowe z pracownikami to dobry pomysł? Jak świętować razem z zespołem, który pracuje zdalnie? Wystarczy e-mail z życzeniami, czy może warto zadbać o drobne upominki dla kadry? Oto krótki przewodnik po obchodach Wielkanocy w firmie.

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Jak ubrać się na rozmowę kwalifikacyjną, jak do biura, a jak na spotkanie z kluczowym klientem? Czy tzw. Casual Friday zwalnia z obowiązkowej koszuli? Czym się różni styl black tie od white tie? Stylistka Dorota Leszek wyjaśnia, czym jest dress code, jak go stosować oraz dlaczego ubieranie się odpowiednio do sytuacji jest tak ważne dla naszej samooceny.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Rozwijanie społeczności online to nie tylko strategia marketingowa, ale również sztuka zrozumienia i współpracy z ludźmi – podkreśla Ola Gościniak, ekspertka ds. rozwijania biznesu online. W tym obszernym poradniku wskazuje najczęściej popełniane błędy w tworzeniu społeczności, a także wyjaśnia, jak uniknąć pułapek oraz co każdy właściciel marki powinien wiedzieć o swojej grupie docelowej.