Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Pracownik Działu Obsługi Klienta

Lista stanowisk - Pracownik Działu Obsługi Klienta

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Specjalista ds. sprzedaży elektronicznej

    Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o.   Wiskitki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Region: Wiskitki woj. mazowieckie Opis stanowiska: kompleksowa obsługa klientów w kanale internetowym (pomoc w doborze produktów, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, kontakt z klientem) realizacja strategii w obszarze e-commerce; współpraca B2B ze sklepami internetowymi...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...

Pracownik Działu Obsługi Klienta

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w inwentaryzacji, pakowanie towaru, obsługę urządzeń biurowych.


WYMAGANIA

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) powinien mieć wykształcenie minimum zawodowe i być osobą pełnoletnią oraz posiadać aktualną książeczkę sanepidowską. Mile widziana jest też znajomość zasad obsługi komputera i kasy fiskalnej, a także doświadczenie w sprzedaży i znajomość zasad obsługi klienta. Ponadto pracownik ten powinien cechować się: dobrą sprawnością fizyczną, dużą komunikatywnością, miłą aparycją, sumiennością, odpowiedzialnością, systematycznością i konsekwencją w działaniu oraz umiejętnością współpracy z innymi pracownikami.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest pomieszczenie zamknięte, tj. market - sektor sklepu. Jest to stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Czas pracy zazwyczaj zmianowy. Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) powinien nosić ubranie robocze. Istnieje możliwość podnoszenia kwalifikacji (szkolenia) oraz awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) może pracować w sklepach wielobranżowych, czyli marketach.


ZAROBKI

Pensja pracownika działu obsługi klienta (Market) waha się od 1,370 zł do 2 tys. zł i wyżej. Wysokość wynagrodzenia tego pracownika zależy od regionu kraju i sieci sklepu - marketu.

Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • AMEX
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Budowa i obsługa rynku na podległym terenie. Branża budowlana - technika mocowań i wierceń;
  • Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Webhelp+Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Komplexe Betreuung deutschsprachiger Kunden einer der bekanntesten, europäischen Fluggesellschaft; Telefonischer Support;
  • Pracownik ds. obsługi klienta - dział sprzedaży

    MARTIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA   Zawiercie, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 95    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Opis stanowiska kompleksowa obsługa klientów, również bezpośrednia; wprowadzaniem danych klientów i ich zamówień do systemu; wystawianiem faktur oraz innych dokumentów rozliczeniowych; koordynacja działań związanych z zamówieniami; tworzenie raportów i statystyk;
  • Młodszy Opiekun Klienta Biznesowego

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twoje zadania: utrzymanie portfolio powierzonych Klientów (w tym renegocjowanie istniejących umów) realizacja planów sprzedaży poprzez telefoniczny kontakt z Klientami B2B; przeprowadzanie kompleksowego doradztwa w zakresie doboru produktu; tworzenie i rozwój długofalowych relacji...
  • Młodszy specjalista działu handlowego

    Bell Polska Sp. z o.o.   Sopot    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków: rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami zagranicznymi, wsparcie w poszukiwaniu nowych partnerów handlowych na rynkach zagranicznych oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji, tworzenie ofert handlowych, przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych w Excel,...
  • Doświadczony Konsultant / Doświadczona Konsultantka ds. Telesprzedaży

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 8 000 zł brutto/mies.
    17 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych; Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów; Pielęgnowanie posprzedażowych relacji z...
  • Specjalista ds. sprzedaży

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację założonych celów sprzedażowych; obsługę stałych klientów; nawiązywanie relacji z nowymi klientami; realizację planów sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych; profesjonalną obsługę techniczną klientów.

Najnowsze artykuły

 Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Wielkanoc tuż tuż i i większość z nas powoli przygotowuje się do świętowania: planujemy urlopy, świąteczne menu, wyjazdy. Jednak święta nie dla wszystkich oznaczają wolne od pracy i możliwość wypoczynku. Zobacz, kto pracuje w Wielkanoc i na jaką rekompensatę może liczyć ze strony pracodawcy. Wyjaśniamy także, czy można odmówić pracy w święta bez konsekwencji dyscyplinarnych.

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Do Wielkanocy przygotowujemy się nie tylko w domach, ale i w miejscu pracy. Czy spotkanie okolicznościowe z pracownikami to dobry pomysł? Jak świętować razem z zespołem, który pracuje zdalnie? Wystarczy e-mail z życzeniami, czy może warto zadbać o drobne upominki dla kadry? Oto krótki przewodnik po obchodach Wielkanocy w firmie.

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Jak ubrać się na rozmowę kwalifikacyjną, jak do biura, a jak na spotkanie z kluczowym klientem? Czy tzw. Casual Friday zwalnia z obowiązkowej koszuli? Czym się różni styl black tie od white tie? Stylistka Dorota Leszek wyjaśnia, czym jest dress code, jak go stosować oraz dlaczego ubieranie się odpowiednio do sytuacji jest tak ważne dla naszej samooceny.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Rozwijanie społeczności online to nie tylko strategia marketingowa, ale również sztuka zrozumienia i współpracy z ludźmi – podkreśla Ola Gościniak, ekspertka ds. rozwijania biznesu online. W tym obszernym poradniku wskazuje najczęściej popełniane błędy w tworzeniu społeczności, a także wyjaśnia, jak uniknąć pułapek oraz co każdy właściciel marki powinien wiedzieć o swojej grupie docelowej.