Wielkanoc tuż tuż i i większość z nas powoli przygotowuje się do świętowania: planujemy urlopy, świąteczne menu, wyjazdy. Jednak święta nie dla wszystkich oznaczają wolne od pracy i możliwość wypoczynku. Zobacz, kto pracuje w Wielkanoc i na jaką rekompensatę może liczyć ze strony pracodawcy. Wyjaśniamy także, czy można odmówić pracy w święta bez konsekwencji dyscyplinarnych.
Lista stanowisk - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Specjalista ds. sprzedaży elektronicznej
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. Wiskitki praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista ds. Reklamacji
AGATA Spółka Akcyjna Łódź praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
Pracownik Działu Obsługi Klienta
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w inwentaryzacji, pakowanie towaru, obsługę urządzeń biurowych.
WYMAGANIA
Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) powinien mieć wykształcenie minimum zawodowe i być osobą pełnoletnią oraz posiadać aktualną książeczkę sanepidowską. Mile widziana jest też znajomość zasad obsługi komputera i kasy fiskalnej, a także doświadczenie w sprzedaży i znajomość zasad obsługi klienta. Ponadto pracownik ten powinien cechować się: dobrą sprawnością fizyczną, dużą komunikatywnością, miłą aparycją, sumiennością, odpowiedzialnością, systematycznością i konsekwencją w działaniu oraz umiejętnością współpracy z innymi pracownikami.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest pomieszczenie zamknięte, tj. market - sektor sklepu. Jest to stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Czas pracy zazwyczaj zmianowy. Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) powinien nosić ubranie robocze. Istnieje możliwość podnoszenia kwalifikacji (szkolenia) oraz awansu.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) może pracować w sklepach wielobranżowych, czyli marketach.
ZAROBKI
Pensja pracownika działu obsługi klienta (Market) waha się od 1,370 zł do 2 tys. zł i wyżej. Wysokość wynagrodzenia tego pracownika zależy od regionu kraju i sieci sklepu - marketu.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu
AGATA Spółka Akcyjna Poznań praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV
-
Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
Webhelp+Concentrix Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Pracownik ds. obsługi klienta - dział sprzedaży
MARTIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA Zawiercie, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 95 praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Młodszy Opiekun Klienta Biznesowego
Medicover sp. z o.o. Warszawa, Al. Jerozolimskie 96 praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Młodszy specjalista działu handlowego
Bell Polska Sp. z o.o. Sopot praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat -
Doświadczony Konsultant / Doświadczona Konsultantka ds. Telesprzedaży
T-Mobile Polska S.A. Warszawa praca hybrydowaspecjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 4 800 - 8 000 zł brutto/mies. -
Specjalista ds. sprzedaży
Rotenso - Grupa Thermosilesia Ruda Śląska praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta
Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej
Do Wielkanocy przygotowujemy się nie tylko w domach, ale i w miejscu pracy. Czy spotkanie okolicznościowe z pracownikami to dobry pomysł? Jak świętować razem z zespołem, który pracuje zdalnie? Wystarczy e-mail z życzeniami, czy może warto zadbać o drobne upominki dla kadry? Oto krótki przewodnik po obchodach Wielkanocy w firmie.
Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany
Jak ubrać się na rozmowę kwalifikacyjną, jak do biura, a jak na spotkanie z kluczowym klientem? Czy tzw. Casual Friday zwalnia z obowiązkowej koszuli? Czym się różni styl black tie od white tie? Stylistka Dorota Leszek wyjaśnia, czym jest dress code, jak go stosować oraz dlaczego ubieranie się odpowiednio do sytuacji jest tak ważne dla naszej samooceny.
Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku
Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy
Rozwijanie społeczności online to nie tylko strategia marketingowa, ale również sztuka zrozumienia i współpracy z ludźmi – podkreśla Ola Gościniak, ekspertka ds. rozwijania biznesu online. W tym obszernym poradniku wskazuje najczęściej popełniane błędy w tworzeniu społeczności, a także wyjaśnia, jak uniknąć pułapek oraz co każdy właściciel marki powinien wiedzieć o swojej grupie docelowej.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?