Praca.pl Poradniki Rynek pracy
Kobiecy biznes – stylizacja rzęs

Kobiecy biznes – stylizacja rzęs

 
Kobiecy biznes – stylizacja rzęs

Stylizacja rzęs od kilku lat cieszy się niesłabnącą popularnością. Czemu ją zawdzięcza? Sztuczne rzęsy dodają oku wyrazistości, zmieniają wygląd całej twarzy. Umiejętnie dopasowane są trudne do rozróżnienia od naturalnych. Doklejanie rzęs czy przedłużanie rzęs wymaga wprawy, znajomości metod i pewnej ręki. Dlatego klientki cenią sobie profesjonalizm stylistki i są gotowe sporo zapłacić za usługę zwieńczoną efektem WOW.

 

Jak zostać stylistką rzęs?


Ktoś, kto myśli, że doklejanie sztucznych rzęs to nic trudnego i wystarczy obejrzeć kilka tutoriali na YouTubie, by zacząć zarabiać jako stylistka, tkwi w niemałym błędzie. Nie jest to co prawda zawód rejestrowany czy medyczny, niemniej, aby przyjmować klientki, potrzebna jest i wiedza, i kompetencje. Zanim stylistka zacznie na rzęsach zarabiać, powinna ukończyć solidny kurs i nabrać doświadczenia.

 

Kurs przedłużania rzęs – jaki wybrać?

 

Po wpisaniu w internetową przeglądarkę hasła: „stylizacja rzęs kurs” na ekranie pojawia się długa lista ofert szkoleniowych dla amatorów i osób mających już podstawowe umiejętności. Czym warto się kierować przy wyborze szkolenia?

  • Tym, jakie kurs przedłużania rzęs ma opinie – dobrze jest zrobić dogłębny research, sprawdzić, czy dana firma szkoli stylistki cyklicznie, czy ma doświadczenie i czy uczestniczki poprzednich edycji są zadowolone.
  • Zakresem tematycznym – szkolenie powinno składać się z części teoretycznej i praktyki z wykorzystaniem wybranej metody przedłużania rzęs. Stylistka, aby pracować bezpiecznie, musi bowiem nie tylko wyćwiczyć przyklejanie sztucznych rzęs, ale też poznać cykl życia rzęs i ich typy, przeciwwskazania do zabiegu, np. alergie, zasady BHP w salonie, sposoby doboru stylizacji do kształtu oka, zasady uzupełniania rzęs itd.
  • Doświadczeniem kadry szkoleniowej – im bardziej doświadczona w pracy i prowadzeniu kursów stylistka wprowadza w tajniki zawodu, tym lepiej. Warto więc przed kursem sprawdzić portfolio szkoleniowców.
  • Ceną – nie zawsze z wysokimi opłatami idzie w parze jakość i tym bardziej nie na każdym tanim szkoleniu uda się nauczyć choćby podstaw zawodu.

 

Stylistka rzęs – zarobki


Zarobki stylistek mogą być bardzo satysfakcjonujące. Pieniądze jednak idą w parze z doświadczeniem. Im więcej zadowolonych klientek, tym lepsza reklama i tym bardziej zapełniony grafik.

Stylistka rzęs pracę może znaleźć w salonie kosmetycznym, może także założyć własny biznes. Wiele salonów oferuje początkowym adeptkom zawodu staże, na których co prawda nie da się dużo zarobić, jednak takie doświadczenie często procentuje wysokim wynagrodzeniem w przyszłości. Mówi się bowiem, że dobre stylistki, pracujące w dużych miastach, zyskują nawet ponad 10 tys. zł miesięcznie. Zwłaszcza gdy przyjmują klientki i dodatkowo prowadzą szkolenia czy, współpracując z firmą kosmetyczną, promują produkty jej marki.

 

Więcej artykułów "Rynek pracy"

Polecane oferty

  • ProPoint S.A.
    pracownik fizyczny
    8 godz.
    Opis stanowiska montaż elementów instalacji elektrycznych w branży automatyki przemysłowej i robotyki, uruchamianie nowych i modyfikowanie istniejących maszyn i urządzeń oraz gniazd i linii produkcyjnych, analizowanie usterek i rozwiązywanie problemów technicznych, prace ślusarskie i...
  • Product Manager w branży wędkarskiej

    Abramis Sp. z o.o.   Łomianki, ul. Łąkowa 52a    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 10 000 zł brutto/mies.
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Aktywny udział przy wprowadzaniu nowych produktów. Monitorowanie trendów na rynku oraz potrzeb i wymagań klientów. Tworzenie zamówień w fabrykach, w oparciu o analizy sprzedaży. Samodzielne testowanie produktów przed wprowadzeniem do sprzedaży. Analiza działań...
  • Młodszy Specjalista ds. Należności

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Postępu 17B    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa rozliczeń należności od Biur Podróży/Agentów oraz Klientów indywidualnych (płatności, faktury, raporty, zapytania telefoniczne i mailowe), Informacja wychodząca w zakresie rozliczeń, monitów, sald.
  • Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Postępu 17B    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: Tłumaczenie treści reklamacji i wniosków z języka polskiego na język angielski, Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji), Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
  • Ginekolog - Endokrynolog

    Centrum Medyczne Zdrowie   Warszawa, ul. Kleszczowa 26B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zatrudnimy lekarza/lekarkę z doświadczeniem i certyfikatem na wykonywanie badań USG.
  • Doradca Agenta

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do głównych zadań Doradcy Agenta należeć będzie m.in.: Wsparcie techniczne dla agencji sprzedaży i biur własnych; Pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów operacyjnych; Prowadzenie korespondencji mailowej dotyczącej zapytań produktowych z agentami turystycznymi i biurami własnymi;

Najnowsze artykuły

 Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Wielkanoc tuż tuż i i większość z nas powoli przygotowuje się do świętowania: planujemy urlopy, świąteczne menu, wyjazdy. Jednak święta nie dla wszystkich oznaczają wolne od pracy i możliwość wypoczynku. Zobacz, kto pracuje w Wielkanoc i na jaką rekompensatę może liczyć ze strony pracodawcy. Wyjaśniamy także, czy można odmówić pracy w święta bez konsekwencji dyscyplinarnych.

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Do Wielkanocy przygotowujemy się nie tylko w domach, ale i w miejscu pracy. Czy spotkanie okolicznościowe z pracownikami to dobry pomysł? Jak świętować razem z zespołem, który pracuje zdalnie? Wystarczy e-mail z życzeniami, czy może warto zadbać o drobne upominki dla kadry? Oto krótki przewodnik po obchodach Wielkanocy w firmie.

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Jak ubrać się na rozmowę kwalifikacyjną, jak do biura, a jak na spotkanie z kluczowym klientem? Czy tzw. Casual Friday zwalnia z obowiązkowej koszuli? Czym się różni styl black tie od white tie? Stylistka Dorota Leszek wyjaśnia, czym jest dress code, jak go stosować oraz dlaczego ubieranie się odpowiednio do sytuacji jest tak ważne dla naszej samooceny.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Rozwijanie społeczności online to nie tylko strategia marketingowa, ale również sztuka zrozumienia i współpracy z ludźmi – podkreśla Ola Gościniak, ekspertka ds. rozwijania biznesu online. W tym obszernym poradniku wskazuje najczęściej popełniane błędy w tworzeniu społeczności, a także wyjaśnia, jak uniknąć pułapek oraz co każdy właściciel marki powinien wiedzieć o swojej grupie docelowej.