CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania na stanowisku:
- Zdobywanie doświadczenia oraz rozwój kompetencji zawodowych w ramach jednego z działów: HR, księgowości, finansów lub obsługi klienta.
- Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami zagranicznymi;
- Przetwarzanie dokumentacji i wprowadzanie danych do systemu;
- Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów;
- Wsparcie administracyjne pozostałych działów firmy.
Oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości: j. niemieckiego lub francuskiego lub holenderskiego lub hiszpańskiego lub czeskiego lub duńskiego lub inny;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1;
- Znajomości pakietu Microsoft Office;
- Gotowości do podjęcia pracy na pełen etat;
- Nie wymagamy doświadczenia, firma zapewnia szkolenia wdrażające.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w ramach umowy o pracę.
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku.
- Grupowe ubezpieczenie.
- Prywatną opiekę medyczną dla ciebie i twojej rodziny.
- Atrkacyjny pakiet dodatkowych benefitów do wyboru (fitness, siłownia, kino itp.).
- Liczne wydarzenia, imprezy integracyjne i wiele innych.