Od 50 lat działalność SPB opiera się na kulturze rodzinnego przedsiębiorstwa, w którym odpowiedzialność jest równie ważna co szacunek dla drugiego człowieka (pracowników, ubezpieczonych, partnerów). Dołączenie do SPB oznacza przede wszystkim współdzielenie tej kultury przedsiębiorstwa, w zespole o ludzkim wymiarze liczącym ponad 1600 pracowników i udział w naszym rozwoju w Europie.
Pracownik ds. obsługi klienta / Konsultant Samsung
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: KAT
Zadania:
- sprzedaż produktów i akcesoriów w nowym prestiżowym punkcie serwisowym
- zapewnienie informacji techniczno-handlowej dla klientów – kontakt bezpośredni, telefoniczny, mailowy
- doradztwo w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań
- wprowadzanie danych do systemu
- bieżąca kontrola, rozliczanie i raportowanie sprzedaży
Wymagania:
- doświadczenie w obsłudze klienta
- wysoka kultura osobista, dokładność i rzetelność
- umiejętność budowania trwałych relacji z klientami
- umiejętność pracy w zespole
- rozwinięte umiejętności interpersonalne
- odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań
- znajomość branży elektronicznej - dodatkowym atutem będzie zainteresowanie nowinkami i technologią
- podstawowa znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- profesjonalne zaplecze merytoryczne i organizacyjne, możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych
- przyjemną atmosferę pracy w zespole
- motywacyjny system wynagrodzeń uzależniony od wyników pracy (podstawa + prowizja)
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stale rozwijającej się firmie
- pakiet świadczeń (opieka medyczna, karta sportowa)