Dzięki Twojej pasji do nieruchomości i TY możesz stać się częścią naszego międzynarodowego i odnoszącego sukcesy zespołu!
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik działu koordynacji (k/m)
Miejsce pracy: Weimar
Twoje zadania:
- Osoba do kontaktu i zarządu biura w Polsce w zakresie aktualnie realizowanych projektów
- Analiza danych przedsiębiorstwa ze wszystkich działów, benchmarking danych i raportowanie do zarządu
- Sprawdzanie umów najmu i kupna
- Aktywne sterowanie i rozwój między działowych procesów roboczych
- Coaching & Controlling realizacji zadań we wszystkich działach
- Kontrola terminów
- Wsparcie przy realizacji zadań strategicznych
Twój profil:
- Ukończone studia, np. ekonomia, prawo, zarządzanie lub porównywalne wykształcenie
- Mile widziane co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe
- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego i j. polskiego w mowie i piśmie
- Umiejętność pracy z liczbami i rozwiązywania problemów, myślenie analityczne i koncepcyjne
- Dokładność i rzetelność
- Asertywność i myślenie strategiczne
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excela
- Gotowość do odbywania podróży służbowych do Polski
Poznaj
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K.
Dlaczego warto?
Grupa Saller jest właścicielem nieruchomości komercyjnych w Niemczech, Czechach , Polsce i na Słowacji. Podtsawową działalnością firmy jest planowanie, kierowanie pracami budowlanymi, wynajem oraz zarządzanie własnymi parkami i centrami handlowymi. Funkcjonująca od prawie 40 lat firma jest kieowana bezpośrednio przez właścicieli i stale ekspanduje na rynku. Łączna powierzchnia najmu grupy Saller w Europie wynosi 1,5 mln m2.
Proces rekrutacji
- Krok Zbieranie CV
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy