Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik administracyjny w magazynie

    ManpowerGroup   Tychy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową
    1 dni
    Zadania: Przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja dostaw/wydań oraz dokumentów; Odbiór i wysyłka towarów; Ewidencjonowanie i kontrola stanów magazynowych; Kontrola jakościowa materiału na magazynie; Analiza kalendarza dostaw; Kontrola rotacyjna i ilościowa stanów magazynowych; Prowadzenie...
  • Specjalista ds. Administracyjno - Biurowych

    EMERALD Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Bieżąca obsługa biura: odbieranie korespondencji mailowej i telefonów; Współpraca z dostawcami i realizacja zakupów na potrzeby firmy; Rejestracja faktur zakupowych w obiegu elektronicznym; Obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich; Współpraca z działami księgowości oraz sprzedaży;
  • Pracownik administracyjny w magazynie

    ManpowerGroup   Dąbrowa Górnicza    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową   4 403 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zadania: Przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja dostaw/wydań oraz dokumentów; Odbiór i wysyłka towarów; Ewidencjonowanie i kontrola stanów magazynowych; Kontrola jakościowa materiału na magazynie; Analiza kalendarza dostaw; Kontrola rotacyjna i ilościowa stanów magazynowych; Prowadzenie...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Zakładzie Prefabrykacji Blach

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: wpieranie Działu Handlowego; prowadzenie i archiwizacja dokumentacji sprzedażowej i technologicznej; rozliczanie zleceń sprzedaży w systemie komputerowym; pomoc w sporządzaniu ofert handlowych; obsługa bieżąca spraw Zakładu Prefabrykacji Blach;
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
  • Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Specjalista ds. Administracyjnych śląskie
Pracownik działu zarządzania nieruchomościami

Pracownik działu zarządzania nieruchomościami

Tiger Job Sp. z o.o.
śląskie, Tarnowskie Góry
praca stacjonarna
1612 dni temu


 

 

Tiger Job Sp. z o.o. jest agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 7220 . Specjalizujemy się w rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech w różnych zawodach. Nasza firma powstała w 2002 roku. Od tego czasu za pośrednictwem Tiger Job do pracy w Niemczech   wyjechało wielu zadowolonych pracowników.

 

Obecnie do naszego biura w Tarnowskich Górach poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Pracownik działu zarządzania nieruchomościami

Miejsce pracy: Tarnowskie Góry

Nr Ref.: 7220

Zadania:
  • koordynacja usług związanych z prawidłowym utrzymaniem nieruchomości
  • prowadzenie bazy umów na świadczone usługi (sprzątanie, serwis klimatyzacji, ochrona)
  • zlecenia niezbędnych napraw lub remontów i egzekwowanie napraw
  • ustalanie harmonogramów przeglądów i konserwacji
  • opracowywanie cenników mediów dla poszczególnych nieruchomości
  • koordynacja prac budowlanych na zarządzanych nieruchomościach
  • prowadzenie książek obiektów budowlanych
Wymagania:
  • mile widziane wykształcenie kierunkowe
  • znajomość podstaw Prawa rzeczowego i budowlanego
  • znajomość programów środowiska Windows w tym Word, Excel, Power Point
  • mile widziane doświadczenie w zakresie administrowania budynkami
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • samodzielność i wysoka motywacja w realizacji zadań
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
  • stabilne warunki zatrudnienia w firmie
  • ciekawe zadania oraz możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • przyjazną atmosferę w pracy
Administratorem Danych Osobowych jest Tiger Job Sp. z o.o. (kontakt: ul. Nakielska 35, 42-612 Tarnowskie Góry).

Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV.

Za zgodą kandydatów w okresie 1 roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych.

Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.

Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Tiger Job Sp. z o.o. na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Jeśli wyraża Pan/ Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przeszłych rekrutacji również, proszę o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Tiger Job Sp. z o.o. na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska.

 

Poznaj

S-3 Personal Sp. z o.o.

Nasz cel – dynamiczny rozwój.

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją pracy działającą na terenie Unii Europejskiej. Naszym priorytetem jest jakość świadczonych usług, a celem Twój sukces. Bo Twój sukces jest naszym sukcesem.

Damy Ci przyszłość na europejskim poziomie.

Firma S-3 Personal Sp. z o.o. ugruntowała swoją pozycję na rynku jako skuteczny dostawca usług rekrutacyjnych dla polskich i zagranicznych Klientów. Ze względu na zakres działań i specjalizację, firma podzielona została na 3 działy.

Pierwszy, S-3 Personal zajmuje się rekrutacją specjalistów technicznych, inżynierów w głównej mierze dla przemysłu i branży budowlanej.

Tiger Med to jednostka działająca w sektorze medycznym. Nawiązujemy współpracę ze szpitalami i personelem medycznym by jak najlepiej reprezentować ich interesy w efektywnym zarządzaniu firmą i karierą.

Dział Tiger Care odpowiada w głównej mierze na potrzeby rynku niemieckiego w zakresie opieki nad starszymi osobami. Nasze działania obejmują również teren Polski, a plan rozwoju zakłada rozszerzenie działalności na kolejne rynki europejskie.

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik administracyjny w magazynie

    ManpowerGroup   Tychy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową
    1 dni
    Zadania: Przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja dostaw/wydań oraz dokumentów; Odbiór i wysyłka towarów; Ewidencjonowanie i kontrola stanów magazynowych; Kontrola jakościowa materiału na magazynie; Analiza kalendarza dostaw; Kontrola rotacyjna i ilościowa stanów magazynowych; Prowadzenie...
  • Specjalista ds. Administracyjno - Biurowych

    EMERALD Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Bieżąca obsługa biura: odbieranie korespondencji mailowej i telefonów; Współpraca z dostawcami i realizacja zakupów na potrzeby firmy; Rejestracja faktur zakupowych w obiegu elektronicznym; Obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich; Współpraca z działami księgowości oraz sprzedaży;
  • Pracownik administracyjny w magazynie

    ManpowerGroup   Dąbrowa Górnicza    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową   4 403 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zadania: Przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja dostaw/wydań oraz dokumentów; Odbiór i wysyłka towarów; Ewidencjonowanie i kontrola stanów magazynowych; Kontrola jakościowa materiału na magazynie; Analiza kalendarza dostaw; Kontrola rotacyjna i ilościowa stanów magazynowych; Prowadzenie...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Zakładzie Prefabrykacji Blach

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: wpieranie Działu Handlowego; prowadzenie i archiwizacja dokumentacji sprzedażowej i technologicznej; rozliczanie zleceń sprzedaży w systemie komputerowym; pomoc w sporządzaniu ofert handlowych; obsługa bieżąca spraw Zakładu Prefabrykacji Blach;
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
  • Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...