Orange Polska S.A.Koszalin, ul. Ignacego Jana Paderewskiego 1
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
pracownik fizyczny umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
1 godz.
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat
5 godz.
pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
21 godz.
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
21 godz.
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i cykliczne ich odwiedzanie; Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Prezentację produktów; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów; Realizację planów sprzedażowych;...
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my, masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta
prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary
prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu
stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
rejestracja i obsługa reklamacji klientów
rejestrowanie klientów i wydawanie kart MAKRO
Nasze oczekiwania:
entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem
wykształcenie minimum zawodowe
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy)
dokładność i rzetelność
mile widziana aktualna książeczka Sanepidu
Mamy Ci do zaoferowania:
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjny system premiowy
możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
bogaty pakiet socjalny (m.in. pakiet prywatnej opieki medycznej, zniżki na zakupy w MAKRO)
przyjazną i nieformalną atmosferę pracy
konkursy z nagrodami dla pracowników
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Jesteśmy najnowocześniejszą, samoobsługową hurtownią dla przedsiębiorców i ludzi biznesu.
Orange Polska S.A.Koszalin, ul. Ignacego Jana Paderewskiego 1
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
pracownik fizyczny umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
1 godz.
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat
5 godz.
pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
21 godz.
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
21 godz.
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i cykliczne ich odwiedzanie; Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Prezentację produktów; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów; Realizację planów sprzedażowych;...
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...