Pracownik Obsługi Klienta

Poczta Polska S.A.

Pilchowice

12 dni temu

Jesteśmy największym pracodawcą w Polsce i narodowym operatorem Pocztowym. Zatrudniamy na umowę o pracę prawie 80 000 Pracowników. Znajdujemy się w pierwszej 50 najlepszych pracodawców!
Poczta Polska S.A.


poszukuje Kandydatów na na stanowisko:

Pracownik Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Pilchowice

wymiar etatu: 0,5

U nas zyskasz:
  • stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
  • pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
  • trzynastą pensję i dodatek stażowy,
  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
Skontaktuj się z nami, jeśli:
  • masz wykształcenie minimum średnie,
  • profesjonalna obsługa klienta nie jest Ci obca,
  • potrafisz obsługiwać komputer, znasz pakiet MS Office na poziomie podstawowym,
  • jesteś osobą komunikatywną i zorganizowaną,
  • jesteś gotowy/a do pracy zmianowej.

Mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta i sprzedaży.

 

Na Twój dzień pracy będzie się składać:
  • profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,
  • aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym,
  • bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego,
  • sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży

 

Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 50 lat, lub po dłuższej przerwie w pracy.


Czekamy na Twoje CV!


Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Pocztę Polską S.A. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Poznaj

Poczta Polska Spółka Akcyjna

Jesteśmy firmą, z której działalnością zetknął się w naszym kraju każdy

Kto z nas nie kupował w Internecie, czy nie wysyłał kartek na święta. Każdego dnia nasi pracownicy docierają do milionów klientów doręczając listy, paczki czy np. renty lub emerytury.

Jesteśmy największym operatorem pocztowym w Polsce

Jesteśmy liderem na rynku usług listowych. Staramy się godzić misję operatora publicznego, który z usługami pocztowymi dociera do najmniejszych miejscowości na mapie kraju, z wyzwaniami współczesnego biznesu oczekującego maksymalnej szybkości i często skomplikowanych logistycznie, ale niezawodnych rozwiązań.

Wierzymy, że warto zmieniać się na lepsze

Inwestujemy w nowoczesne technologie, budujemy zautomatyzowane sortownie, systemy monitoringu przesyłek, optymalizujemy nasze procesy technologiczne, inwestujemy także w ludzi, rozwijamy ich kompetencje i wiedzę, dajemy możliwości awansu i rozwoju.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta