specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Kompleksowa obsługa recepcji; Koordynowanie obiegu i ewidencja korespondencji; Obsługa klientów i kontrahentów; Obsługa spotkań; Dbanie o estetyczny wygląd i porządek w recepcji;
MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OSOBOWOŚĆ I...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa gości hotelowych, prowadzenie rozliczenia finansowego pobytu gościa, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu, współpraca z innymi działami. Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie min. średnie (mile widziane:...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoim zadaniem będzie: obsługa pacjentów, zarówno telefoniczna, jak i osobista, zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, obsługa programu do rejestracji pacjentów oraz archiwizacja dokumentacji medycznej.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
specjalista (mid) umowa zlecenie / o pracę pełny etat 6 000 - 11 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
ZAKRES CZYNNOŚCI: obsługa telefoniczna, mailowa kontakt z kurierami i zarządzanie przesyłkami rejestrowanie korespondencji przychodzącej; dbałość o terminowy i prawidłowy obieg dokumentów; realizacja zadań zgodnie z obowiązującymi procedurami; budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Główne zadania: kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej - grafik serwisowy, obsługa poczty recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących i wychodzących, wynajem samochodów zastępczych dla serwisu; obsługa kasy...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Job Responsibilities: Be first point of contact to all visitors and client staff. Respond to all visitors’ enquiries in a friendly and proactive manner. Answer and direct telephone calls. Sign in all visitors and issue/collect relevant security passes. Manage meeting room bookings & catered...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Kompleksowa obsługa recepcji; Koordynowanie obiegu i ewidencja korespondencji; Obsługa klientów i kontrahentów; Obsługa spotkań; Dbanie o estetyczny wygląd i porządek w recepcji;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Kompleksowa obsługa recepcji; Koordynowanie obiegu i ewidencja korespondencji; Obsługa klientów i kontrahentów; Obsługa spotkań; Dbanie o estetyczny wygląd i porządek w recepcji;
Shipco Transport to globalna marka zatrudniająca ponad 2200 osób, w ponad 30 krajach, na 5 kontynentach. Jesteśmy intermodalnym dostawcą rozwiązań transportowych oferującym usługi frachtu lotniczego, LCL i FCL Ocean Freight oraz Rail na całym świecie. Shipco Transport jest członkiem-założycielem Worldwide Alliance. Na rynku polskim funkcjonujemy od 16 lat.
W związku z naszym stałym rozwojem poszukujemy nowego pracownika na stanowisko:
Pracownik Recepcji
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska
Dbanie o właściwy wizerunek firmy, wygląd recepcji, estetykę i porządek w biurze,
Bieżąca obsługa recepcyjna gości, pracowników i współpracowników firmy,
Obsługa maila firmowego, centrali telefonicznej oraz innych urządzeń biurowych,
Koordynowanie obiegu dokumentów,
Organizacja i obsługa spotkań,
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi i zaopatrzenia biura,
Organizowanie podróży, wyjazdów i spotkań służbowych.
Wymagania
Dobrej znajomości języka angielskiego oraz obsługi pakietu MS Office,
Pełnej samodzielności w realizacji powierzonych zadań,
Łatwości w nawiązywaniu kontaktów i pozytywne nastawienie,
Dobrej organizacji własnej pracy,
Umiejętności rozwiązywania niespodziewanych sytuacji.
Oferujemy
Stabilne warunki w oparciu o umowę o pracę,
Przyjazną atmosferę w młodym zespole,
Udział w szkoleniach i imprezach integracyjnych,
Pakiet benefitów pozapłacowych,
Pracę w dogodnej lokalizacji w centrum Gdyni.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Kompleksowa obsługa recepcji; Koordynowanie obiegu i ewidencja korespondencji; Obsługa klientów i kontrahentów; Obsługa spotkań; Dbanie o estetyczny wygląd i porządek w recepcji;
MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OSOBOWOŚĆ I...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa gości hotelowych, prowadzenie rozliczenia finansowego pobytu gościa, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu, współpraca z innymi działami. Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie min. średnie (mile widziane:...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoim zadaniem będzie: obsługa pacjentów, zarówno telefoniczna, jak i osobista, zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, obsługa programu do rejestracji pacjentów oraz archiwizacja dokumentacji medycznej.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
specjalista (mid) umowa zlecenie / o pracę pełny etat 6 000 - 11 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
ZAKRES CZYNNOŚCI: obsługa telefoniczna, mailowa kontakt z kurierami i zarządzanie przesyłkami rejestrowanie korespondencji przychodzącej; dbałość o terminowy i prawidłowy obieg dokumentów; realizacja zadań zgodnie z obowiązującymi procedurami; budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Główne zadania: kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej - grafik serwisowy, obsługa poczty recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących i wychodzących, wynajem samochodów zastępczych dla serwisu; obsługa kasy...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Job Responsibilities: Be first point of contact to all visitors and client staff. Respond to all visitors’ enquiries in a friendly and proactive manner. Answer and direct telephone calls. Sign in all visitors and issue/collect relevant security passes. Manage meeting room bookings & catered...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Kompleksowa obsługa recepcji; Koordynowanie obiegu i ewidencja korespondencji; Obsługa klientów i kontrahentów; Obsługa spotkań; Dbanie o estetyczny wygląd i porządek w recepcji;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Kompleksowa obsługa recepcji; Koordynowanie obiegu i ewidencja korespondencji; Obsługa klientów i kontrahentów; Obsługa spotkań; Dbanie o estetyczny wygląd i porządek w recepcji;