Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Należności

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Postępu 17B    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa rozliczeń należności od Biur Podróży/Agentów oraz Klientów indywidualnych (płatności, faktury, raporty, zapytania telefoniczne i mailowe), Informacja wychodząca w zakresie rozliczeń, monitów, sald.
  • Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Postępu 17B    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: Tłumaczenie treści reklamacji i wniosków z języka polskiego na język angielski, Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji), Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Specialist with Italian

    Foundever   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (primarily e-mail); Answering customer's questions and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner;...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Aswering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    La Makeup Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zadania: Posprzedażowa obsługa klientów sklepu internetowego; Kontakt z klientami drogą telefoniczną oraz mailową; Obsługa procesu zamówienia; Aktywna współpraca z zespołem oraz innymi działami w firmie;
  • Specjalista \ Specjalistka ds. Rozwoju Relacji z Klientem

    Medicover Benefits   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wsparcie klientów korporacyjnych od momentu pozytywnego zamknięcia umowy przez Zespół Sprzedaży do pełnej implementacji platformy benefitowej; Zapewnianie ciągłego wsparcia i doradztwa dla klientów, gwarantując ich zadowolenie...
  • Asystent / Asystentka ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    1 godz.
    Twoją rolą będzie:​ telefoniczna obsługa Pacjentów Szpitala, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik sklepu internetowego

Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2320 dni temu


Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Do obsługi sklepu internetowego poszukujemy kandydatów do pracy.


Pracownik sklepu internetowego

Miejsce pracy: Warszawa

Do zadań na tym stanowisku należy:

  • dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta
  • telefoniczna, mailowa również poprzez chat, komunikacja z Klientami (nie chodzi o telemarketing!)
  • informowanie klientów o produktach i ich dostępności
  • informowanie o statusie zamówienia
  • rozpatrywanie reklamacji Klientów

Od Kandydatów oczekujemy:

  • doskonałej znajomość języka polskiego
  • profesjonalizmu i wysokiego poziomu kultury osobistej
  • komunikatywności
  • znajomość programów Word, Excel, Outlook
  • umiejętności pracy w zespole
  • empatii
  • zdolność przyjmowania odpowiedzialności za działania
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

W zamian oferujemy:

  • ciekawą pracę
  • samodzielność w działaniu
  • atrakcyjne wynagrodzenie 16 zł/h
  • dodatkowe benefity
  • biuro w centrum Warszawy
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Kuliart Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl
 

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Należności

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Postępu 17B    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa rozliczeń należności od Biur Podróży/Agentów oraz Klientów indywidualnych (płatności, faktury, raporty, zapytania telefoniczne i mailowe), Informacja wychodząca w zakresie rozliczeń, monitów, sald.
  • Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Postępu 17B    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: Tłumaczenie treści reklamacji i wniosków z języka polskiego na język angielski, Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji), Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Specialist with Italian

    Foundever   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (primarily e-mail); Answering customer's questions and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner;...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Aswering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    La Makeup Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zadania: Posprzedażowa obsługa klientów sklepu internetowego; Kontakt z klientami drogą telefoniczną oraz mailową; Obsługa procesu zamówienia; Aktywna współpraca z zespołem oraz innymi działami w firmie;
  • Specjalista \ Specjalistka ds. Rozwoju Relacji z Klientem

    Medicover Benefits   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wsparcie klientów korporacyjnych od momentu pozytywnego zamknięcia umowy przez Zespół Sprzedaży do pełnej implementacji platformy benefitowej; Zapewnianie ciągłego wsparcia i doradztwa dla klientów, gwarantując ich zadowolenie...
  • Asystent / Asystentka ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    1 godz.
    Twoją rolą będzie:​ telefoniczna obsługa Pacjentów Szpitala, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.