Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 39451
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3, miejscem wykonywania pracy jest budynek KPRM znajdujący się przy ul. Kruczej 36/Wspólna 6 w Warszawie. Budynek ten jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Zainstalowany jest również w budynku 1 transporter przyschodowy. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Na wewnętrznym dziedzińcu Budynku znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.
Zakres zadań
- przygotowywanie projektów opinii prawnych dotyczących interpretacji prawa z zakresu właściwości Departamentu Skarbu Państwa,
- opiniowanie co do zgodności z obowiązującymi przepisami prawa projektów decyzji administracyjnych, umów, pełnomocnictw i innych jednostronnych oświadczeń woli Prezesa Rady Ministrów, Sekretarza Stanu nadzorującego Departament Skarbu Państwa, Kierownictwa Departamentu Skarbu Państwa - w zakresie właściwości Departamentu Skarbu Państwa,
- opiniowanie i opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych Prezesa Rady Ministrów z zakresu właściwości Departamentu Skarbu Państwa,
- udzielanie na polecenie Dyrektora Departamentu porad i konsultacji prawnych pracownikom Departamentu Skarbu Państwa - w zakresie właściwości Departamentu Skarbu Państwa,
- opiniowanie i opracowywanie projektów normatywnych aktów prawnych,
- uczestniczenie w prowadzonych przez Departament spotkaniach, w których niezbędna jest pomoc prawna.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawniczedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego związanego z obsługą prawną
- poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- biegła znajomość przepisów, poglądów doktryny i aktualnego orzecznictwa w szczególności w zakresie prawa cywilnego, prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, gospodarki nieruchomościami, przepisów ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym, znajomość prawa i postępowania administracyjnego
- umiejętność pracy w warunkach stresu, umiejętność szybkiego reagowania na zmienne sytuacje, umiejętność pracy zespołowej, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie finansów publicznych
- znajomość języka angielskiego lub innego języka urzędowego UE na poziomie co najmniej B2