Referent Agencji Celnej

JAS-FBG S.A.

Gliwice

13 dni temu

  • transport
  • spedycja
  • logistyka
  • agencja celna
Referent Agencji Celnej
Gliwice
RAC/GLI/2019
zadania
  • prace administracyjno-biurowe związane z realizacją usług agencji celnej
  • codzienne kontakty z klientami firmy oraz urzędami
  • udział w odprawach celnych towarów
  • kompletacja i archiwizacja dokumentacji
wymagania
  • chęć rozwoju w obszarze usług Agencji Celnej
  • wykształcenie wyższe umożliwiające uzyskanie wpisu na listę agentów celnych (nauki ekonomiczne, prawne lub techniczne, obejmujące wiedzę i umiejętności z zakresu prawa administracyjnego i finansowego, celnego) - warunek konieczny
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B
oferujemy
  • stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
  • możliwości rozwoju zawodowego
  • ubezpieczenie grupowe
  • nowoczesne narzędzia pracy
  • doskonała atmosfera
  • specjalistyczne kursy i szkolenia
  • pakiet benefitów: karta Multisport
  • spotkania integracyjne
  • kasa zapomogowo-pożyczkowa
  • transport
  • spedycja
  • logistyka
  • agencja celna
Referent Agencji Celnej
Miejsce pracy: Gliwice
Nr ref.: RAC/GLI/2019
zadania
  • prace administracyjno-biurowe związane z realizacją usług agencji celnej
  • codzienne kontakty z klientami firmy oraz urzędami
  • udział w odprawach celnych towarów
  • kompletacja i archiwizacja dokumentacji
wymagania
  • chęć rozwoju w obszarze usług Agencji Celnej
  • wykształcenie wyższe umożliwiające uzyskanie wpisu na listę agentów celnych (nauki ekonomiczne, prawne lub techniczne, obejmujące wiedzę i umiejętności z zakresu prawa administracyjnego i finansowego, celnego) - warunek konieczny
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B
oferujemy
  • stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
  • możliwości rozwoju zawodowego
  • ubezpieczenie grupowe
  • nowoczesne narzędzia pracy
  • doskonała atmosfera
  • specjalistyczne kursy i szkolenia
  • pakiet benefitów: karta Multisport
  • spotkania integracyjne
  • kasa zapomogowo-pożyczkowa
Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych