Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego klienta poszukujemy:
- obsługa klienta serwisowego: udzielanie informacji technicznych, przyjmowanie zamówień, zgłoszeń awarii,
- obsługa systemu informatycznego,
- wspomaganie pracy warsztatu.
- podstawowa wiedza techniczna dotyczą budowy i działania maszyn,
- dobra znajomość obsługi pakietu Office i systemu ERP,
- sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
- pracę w firmie dla której szczególnie istotna jest atmosfera, w jakiej się pracuje,
- stabilne zatrudnienie bezpośrednio u naszego klienta w oparciu o umowę o pracę,
- pracę od poniedziałku do piątku 8:00-16:00,
- niezbędne narzędzia do pracy,
- szkolenia wprowadzające dla nowych pracowników,
- pracę na terenie Chorzowa Starego.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.