Ogłoszenie numer: 2310202, z dnia 2019-02-28
Referent
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: DSP/5/19
Opis stanowiska
Nazwa firmy: Instytut Fizyki Jądrowej im. Henryka Niewodniczańskiego PAN
Adres firmy: Radzikowskiego 152, 31-342 Kraków
Strona www: http: //www.ifj.edu.pl/, http://www.ifj.edu.pl/str/tech/dai/
Rodzaj oferty: Praca na czas określony, możliwość przedłużenia na czas nieokreślony.
Stanowisko: Referent
Miejsce pracy: IFJ PAN, Dział Aparatury i Infrastruktury Naukowej (DAI), Kraków, Polska;
Wymagania
- Wykształcenie wyższe.
- Obsługa komputera, znajomość pakietów biurowych (MS Office).
- Zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, kreatywność.
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Gotowość do czasowej pracy za granicą.
- Stan zdrowia pozwalający na doraźną pracę w strefach kontrolowanych radiologiczne.
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Znajomość obsługi administracyjnej projektów/grantów.
- Znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych.
- Znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych oraz postępowań przetargowych.
- Znajomość przepisów ochrony danych osobowych.
- Znajomość języka szwedzkiego, francuskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie.
- Prawo jazdy kat. B.
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie sekretariatu działu.
- Koordynowanie przepływu dokumentacji i informacji.
- Załatwianie spraw pracowniczych działu.
- Przygotowywanie dokumentów związanych z oddelegowaniami i delegacjami.
- Organizowanie i obsługa spotkań, seminariów, konferencji i podróży służbowych.
- Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz przyjmowanie gości.
- Redagowanie korespondencji, sprawozdań i opracowań.
- Prowadzenie ewidencji dokumentów i korespondencji.
- Przygotowanie tłumaczeń dokumentacji, prezentacji.
- Prowadzenie rejestru kosztów realizacji poszczególnych zadań.
- Przygotowywanie planów zakupów oraz koordynowanie bieżących zamówień na potrzeby działu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.