Nasza siedziba w centrum Gdyni to ośrodek medyczny o podwyższonym standardzie, w skład którego wchodzą: przychodnia, specjalistyczne centrum okulistyczne, kompleks gabinetów prywatnych oraz szpital z doskonale wyposażonym blokiem operacyjnym. Inwestujemy
w nowoczesny sprzęt i umiejętności wszystkich członków naszego zespołu lekarskiego i obsługi, dlatego cieszymy się zaufaniem coraz większego grona pacjentów. Monitorujemy jakość obsługi
i zarządzania, a zgodność z najwyższymi standardami poświadczają certyfikaty ISO.
Rozwijamy ideę partnerstwa w biznesie – chętnie nawiązujemy kontakty i współpracujemy na rzecz podnoszenia jakości obsługi i poszerzania oferty. Udzielamy się i samodzielnie organizujemy akcje społeczne. Jesteśmy zawsze w czołówce innowatorów w zakresie metod leczenia i wyposażenia technologicznego medycznych podmiotów prywatnych w Polsce.
- Obsługa pacjenta: osobista, telefoniczna oraz za pomocą innych kanałów komunikacji elektronicznej.
- Udzielanie informacji na temat usług medycznych świadczonych przez klinikę.
- Umawianie wizyt pacjentów i rejestrowanie ich w wewnętrznym systemie komputerowym.
- Obsługa komputera i urządzeń biurowych.
- Archiwizacja dokumentacji medycznej.
- Doświadczenie w pracy na podobny stanowisku.
- Mile widziana znajomość j. angielskiego.
- Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- Umiejętność pracy w Zespole.
- Wysoka kultura osobista.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Ciekawą pracę w zgranym, kreatywnym i pomocnym zespole.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie medycznej.