Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    5 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Specjalista / Specjalistka ds. formalno – prawnych

    NES Global Talent   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Global Mobility Advisor

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    What the day will look like The role will support Aon’s international transfer population. This will include: Managing the end-to-end relocation process for assignees and permanent transfers with a focus on strong relationship management to maintain open and effective communication, Acting as the...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Stażysta docelowo protokolant sądowy

    SĄD REJONOWY W WIELICZCE   Wieliczka    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta
    8 godz.
    I. Opis stanowiska pracy: prowadzenie referatu orzecznika, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowanie wokand na posiedzenia (dołączanie dowodów doręczenia, sporządzanie wokand), rozpisywanie spraw, wypisywanie oraz wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron, pełnomocników,...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Specjalista / Specjalistka - Asystent / Asystentka Kierownika Katedry

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  część etatu
    3 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...
Zobacz więcej ofert pracy

Risk & Healthcare Team Manager

Aon
Kraków
praca stacjonarna
1545 dni temu

Aon Is Looking For A Heath and Benefit Team Manager

 

As a manager in the Health and Benefit Team you'll be responsible for the daily running and management of a team of around 15 colleagues (H&B Administrators, Team Coordinators) for UK and EMEA markets.

 

You'll be responsible for meeting the SLAs/KPIs targets as well as planning areas of improvement or development. Heath and Benefit Team Manager ensure that RFPs and Plan Management process is completed within agreed time scales and in an appropriate manner.

 

You'll coordinate and motivate H&B staff and manage staff recruitment.

Risk & Healthcare Team Manager
Kraków
Nr ref.: cc: 101275
Job Responsibilities:
  • Organize and monitor current operations so that the team meets our Service Level Agreements (SLAs) and follows the agreed process
  • Assign tasks / workflows to team members and manage workloads
  • Use active & visual management to make sure that business requirements, SLAs and quality measures are understood by the team and are the focus of their daily work
  • Delegate work in a way that ensures that all colleagues have a clear understanding of their tasks, responsibilities, client requirements and priorities
  • Measure the level of internal client satisfaction, taking corrective action where necessary
  • Check work from other team members, including regular spot checks to ensure quality is high
  • managing the daily running of the H&B Team, including sourcing equipment, effective resource planning and applying the H&B Team strategies and operations
  • doing needs assessments and performance reviews
  • meeting performance targets for speed, efficiency and quality
  • liaising with other departments to gather information and resolve issues
  • coordinating staff recruitment, writing job adverts and liaising with the HR and TA teams
  • reviewing the performance of staff, identifying training needs and planning training sessions
  • handling the most complex customer complaints or enquiries
  • coaching, motivating and retaining staff
  • coordinating bonus, reward and incentive schemes
Requirements:
  • Evidence of an excellent customer service approach,
  • At least 1 year of experience in managing group of 5 - 10 people Strong problem solving and decisions making skills
  • English level: C1 or higher
  • Knowledge of local policies concerning HR, security, IS, health & safety, business continuity
  • Ability to promote a spirit of shared responsibility within the team
  • Proven ability to manage multiple tasks at a time while paying strict attention to details
  • Good knowledge of Aon tools and systems used in daily processing
  • Understanding of basic business and financial principles
  • In-depth knowledge of Healthcare processes and procedures
  • Very good command of MS Office tools (especially Excel)
  • Ability to make decisions and improvements based on metrics
  • Strong problem-solving skills
  • Excellent interpersonal skills
  • Ability to communicate difficult messages
  • Excellent written and oral communication skills
  • Ability to work and communicate in the culturally diverse team
  • Understanding of improvement and quality tools
  • Good knowledge of change management techniques
  • Basic knowledge of project management principles
  • Strong ability to delegate tasks and execute results
  • Very good organizational & time management skills
  • Ability to deal with stress and tight deadlines
  • Spotless record and strong ethos
We offer:
  • The best medical cover on the market with free dental care
  • Generous benefits package for your wellbeing (multisport cards, insurance, vouchers, and many more!)
  • Stability of employment and permanent contract after trial period
  • Brand new office supporting collaboration, flexibility and activity based working
  • Internal career opportunities and individual development plan
  • Unique workplace culture - we value openness, honesty and authenticity, so don't expect formal dress code nor managers hidden behind closed doors
  • Lots of social events, charity actions and opportunities to integrate with colleagues
 

Poznaj

Aon Sp z o.o.

Aon jest globalną organizacją, która dostarcza rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem, emerytur i zdrowia w 120 krajach na świecie. Pomagamy naszym klientom podejmować decyzje w celu ochrony i rozwoju ich działalności.

„Aon” po irlandzku znaczy „jedność” i ta właśnie wartość jest dla nas nadrzędna na co dzień.

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    5 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Specjalista / Specjalistka ds. formalno – prawnych

    NES Global Talent   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Global Mobility Advisor

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    What the day will look like The role will support Aon’s international transfer population. This will include: Managing the end-to-end relocation process for assignees and permanent transfers with a focus on strong relationship management to maintain open and effective communication, Acting as the...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Stażysta docelowo protokolant sądowy

    SĄD REJONOWY W WIELICZCE   Wieliczka    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta
    8 godz.
    I. Opis stanowiska pracy: prowadzenie referatu orzecznika, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowanie wokand na posiedzenia (dołączanie dowodów doręczenia, sporządzanie wokand), rozpisywanie spraw, wypisywanie oraz wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron, pełnomocników,...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Specjalista / Specjalistka - Asystent / Asystentka Kierownika Katedry

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  część etatu
    3 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...