specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Prowadzenie i wykonywanie nadzoru administracyjnego nad zasobem budynków i lokali mieszkalny Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w szczególności: nadzór nad właściwym realizowaniem umów zawartych z dostawcami usług związanych z nieruchomością (w szczególności umów na...
Zadania: prace konserwacyjne związane z technicznym utrzymaniem obiektu; analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych; monitorowanie pracy powierzonych urządzeń i instalacji; współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Zakres obowiązków: Prowadzenie przeglądów budynku oraz urządzeń technicznych, Nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją budynku magazynowego, Obsługa techniczna systemów wentylacji, klimatyzacji, elektroenergetycznych, hydraulicznych, Usuwanie awarii, Monitoring mediów,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Prowadzenie i wykonywanie nadzoru administracyjnego nad zasobem budynków i lokali mieszkalny Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w szczególności: nadzór nad właściwym realizowaniem umów zawartych z dostawcami usług związanych z nieruchomością (w szczególności umów na...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w hali sprzedaży, przeprowadzanie kontroli technicznych, wykonywanie napraw, konserwacji, itp., prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad stanem technicznym budynku i terenu zakładu pracy.
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
9 godz.
Zakres czynności: Organizacja, koordynowanie oraz bieżące nadzorowanie pracy podległych pracowników, Dbanie o dyscyplinę pracy oraz kształtowanie właściwych stosunków pracowniczych, Nadzór nad stosowaniem i przestrzeganiem obowiązujących przepisów, regulaminów oraz instrukcji...
kierownik/koordynator / menedżer aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
RESPONSIBILITIES: Supervising the daily operations of the Shopping Center and working with tenders on a daily basis. Ensuring the functionality and day-to-day operation of the Shopping Center. Representing the owner of the Shopping Center in the most proper way in any contact with the public...
specjalista mid / senior umowa o pracę część etatu
9 godz.
Jakie zadania na Ciebie czekają? Utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisami prawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; Kontrolowanie stanu technicznego obiektu i wszystkich instalacji; Reagowanie na bieżąco na zaistniałe usterki i nieprawidłowości; Sprawność...
Twój zakres obowiązków Budowanie scenografii na potrzeby sesji fotograficznych; Ścisła współpraca z pracownikami studia fotograficznego; Transport mebli i dodatków na terenie salonu Agata; Montaż mebli.
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Prowadzenie nadzoru technicznego nad powierzonym zasobem nieruchomości w szczególności: nadzór nad realizacją zadań i czynności wynikających z umów o zarządzanie/administrowanie nieruchomościami, koordynowanie i monitorowanie kontroli okresowych stanu technicznego obiektów budowlanych i...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w hali sprzedaży, przeprowadzanie kontroli technicznych, wykonywanie napraw, konserwacji, itp., prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad stanem technicznym budynku i terenu zakładu pracy.
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowywanie i negocjowanie projektów umów najmu nieruchomości komercyjnych; obsługa bazy danych umów najmu kompletowanie i administrowanie dokumentacją formalną (np. umowy, decyzje administracyjne, zgody i zezwolenia), przygotowywanie harmonogramów...
Zadania: prace konserwacyjne związane z technicznym utrzymaniem obiektu; analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych; monitorowanie pracy powierzonych urządzeń i instalacji; współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych;
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Administrowanie nieruchomościami na terenie województwa małopolskiego, Kontrolowanie nieruchomości, Wnioskowanie o modernizacje, ulepszenia itp., Prowadzenie KOB na administrowanych nieruchomościach.
realizacja zadań z zakresu gospodarki lokalami mieszkalnymi, kontrola lokali pod względem wykorzystania ich zgodnie z umową, nadzór związany z utrzymaniem właściwego stanu porządkowego posesji, budynków i lokali, będących w administrowaniu Spółdzielni zgodnie z przepisami WSM...
GŁÓWNE ZADANIA ZARZĄDU: kierowanie realizacją inwestycji budowlanych i remontów infrastruktury wojskowej, zabezpieczenie infrastruktury dla wojsk biorących udział w operacjach połączonych na obszarze działania Zarządu, nadzór nad utrzymaniem i eksploatacją obiektów i urządzeń...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie rozproszonym kontraktem w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników finansowych...
pracownik fizyczny umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku w należytej sprawności technicznej; wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń; drobne prace ogólnobudowlane; utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych, chłodniczych,...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 4 700 - 6 400 zł brutto/mies.
1 dni
Jakie zadania na Ciebie czekają? utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisami prawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; kontrolowanie stanu technicznego obiektu i wszystkich instalacji; reagowanie na bieżąco na zaistniałe usterki i nieprawidłowości; sprawność...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w hali sprzedaży, przeprowadzanie kontroli technicznych, wykonywanie napraw, konserwacji, itp., prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad stanem technicznym budynku i terenu zakładu pracy.
specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz konserwacja urządzeń i instalacji technicznych znajdujących się w budynku; Wykonywanie okresowych przeglądów systemów i instalacji budynkowych (wentylacja, klimatyzacja, elektryka, sanitarne, HVAC) Operowanie...
Zadania: zapewnienie obsługi technicznej placówek Grupy LUX MED w podległym regionie - woj. mazowieckie, łódzkie, podlaskie, usuwanie drobnych usterek i bieżących awarii, wykonywanie podstawowych prac naprawczych: ślusarskich, hydraulicznych, montażowych, inne prace zlecone.
Twoje zadania: zapewnienie obsługi technicznej placówek Grupy LUX MED w podległym regionie - woj. małopolskie, świętokrzyskie; usuwanie drobnych usterek i bieżących awarii, wykonywanie podstawowych prac naprawczych: ślusarskich, hydraulicznych, montażowych; inne prace zlecone.
Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia mieszczącym się na ul. Szamocka 6. Twoje zadania: nadzór nad poprawnością działania urządzeń, aparatury, sprzętu, narzędzi i instalacji będących na wyposażeniu obiektu; wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z harmonogramem; wykonywanie drobnych...
pracownik fizyczny umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie instalacji budynku w należytej sprawności technicznej; wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń; tworzenie raportów z prowadzonych inspekcji i przeglądów instalacji; drobne prace...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w hali sprzedaży, przeprowadzanie kontroli technicznych, wykonywanie napraw, konserwacji, itp., prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad stanem technicznym budynku i terenu zakładu pracy.
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie budynku, Kontrole stanu technicznego, Nadzór oraz zarządzanie personelem, Działania marketingowe, Doskonały kontakt z najemcami, Zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług.
LUX MED Sp. z o.o.Warszawa, ul. Fieldorfa 40, Szpital LUX MED Onkologia
praca stacjonarna
pracownik fizyczny umowa o pracę
2 dni
Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia mieszczącym się na ul. Fieldorfa 40. Twoje zadania: nadzór nad poprawnością działania urządzeń, aparatury, sprzętu, narzędzi i instalacji będących na wyposażeniu obiektu; wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z harmonogramem; wykonywanie drobnych...
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Wykonywanie przeglądów technicznych; Przeprowadzanie niezbędnych napraw oraz konserwacji urządzeń i elementów infrastruktury; Reagowanie na awarie i zgłoszenia od klientów/usługobiorców; Współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi i kontrola jakości wykonanych...
Twoje zadania: Bieżąca obsługa techniczna obiektu produkcyjnego Realizacja planowanych prac przeglądowych Utrzymanie w prawidłowym stanie systemów i urządzeń technicznych Raportowanie prac serwisowych Drobne prace naprawcze i montażowe Kontrole instalacji obiektowych i pomieszczeń technicznych
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A. na obszarze dzielnic Warszawa: Wola, Ochota; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych nieruchomości; Udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości; Kontrola wykorzystania...
Zadania zarządzanie projektami z pozycji klienta dla wewnętrznych projektów budowlanych, optymalizacja kosztów operacyjnych poszczególnych obiektów, koordynacja oszczędności energii w nieruchomościach, przygotowanie dokumentów do audytu energetycznego, optymalizacja stanu istniejących...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją nieruchomości; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem; kwaterowanie i...
Twoja przyszła rola: prowadzenie szczegółowej weryfikacji aktualnej sytuacji na rynku nieruchomości, przygotowywanie zestawień, analiz oraz rekomendacji w tym zakresie, prowadzenie procesów przetargowych na nowe powierzchnie biurowe dla PwC, zarządzanie projektami kapitałowymi (project, time...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Poszukujemy zarówno osób z doświadczeniem w zawodzie Agenta-Pośrednika nieruchomości, jak i takich, którzy chcą się go nauczyć. Nie przywiązujemy wagi do Twojego wieku. Dla nas najważniejsza jest Twoja osobowość oraz predyspozycje zawodowe.
pracownik fizyczny umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku logistycznego w należytej sprawności technicznej, wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń, drobne prace ogólnobudowlane, utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych,...
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Odszukiwanie usterek i w przypadku drobniejszych – naprawa; Wykonywanie drobnych prac elektrycznych; Dbanie o infrastrukturę sanitarną; Wykonywanie drobnych prac remontowych; Prace konserwacyjne; Asystowanie w wykonywaniu usług firm zewnętrznych; Zgłaszanie uszkodzeń i...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w hali sprzedaży, przeprowadzanie kontroli technicznych, wykonywanie napraw, konserwacji, itp., prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad stanem technicznym budynku i terenu zakładu pracy.
Twoje zadania: Bieżąca obsługa techniczna obiektów w regionie; Realizacja planowanych prac przeglądowych; Utrzymanie w prawidłowym stanie systemów i urządzeń technicznych; Raportowanie prac serwisowych; Drobne prace naprawcze i montażowe; Kontrole instalacji obiektowych i pomieszczeń technicznych;
STRABAG PFSWarszawa
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zadania: nadzór przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( branża FM) zarządzanie zespołem pracowników - koordynowanie, egzekwowanie wydanych...
STRABAG PFSWarszawa
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja instalacji i urządzeń budynkowych: duży obiekt komercyjny w centrum Warszawy (instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, wentylacyjne) monitorowanie pracy powierzonych urządzeń; usuwanie awarii; współpraca z serwisami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Twoim zakresem obowiązków będzie: Zarządzanie portfelem nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych; Przygotowanie umów najmu i dbanie o ich terminowe odnawianie; Planowanie i koordynowanie prac remontowych i konserwacyjnych; Prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Zarządzanie obowiązującymi umowami najmu/dzierżawy na dworcach kolejowych i innych nieruchomościach; Inicjowanie i prowadzenie działań w celu zapewnienia ciągłości zagospodarowania nieruchomości, w tym uzasadnionej kontynuacji stosunku...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie i prowadzenie umów przychodowych na dostawę mediów do podmiotów jednostek powiązanych spółkowych PKP SA., Weryfikację i aktualizację cen jednostkowych za media, Prowadzenie wewnętrznej ewidencji zawartych umów z...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Wykonywanie drobnych prac remontowo – naprawczych przede wszystkim gipsowanie , szlifowanie i malowanie ścian; Kontrola i sterowanie parametrami hali (temperatura, wentylacja); Współpraca z firmami specjalistycznymi...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Wykonywanie drobnych prac remontowo – naprawczych przede wszystkim gipsowanie , szlifowanie i malowanie ścian; Kontrola i sterowanie parametrami hali (temperatura, wentylacja); Współpraca z firmami specjalistycznymi...
Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Biała Podlaska
2 dni
Praca Administrator Nieruchomości
Szukasz pracy jako administrator budynku? Specjaliści ds. administrowania mają za zadanie zarządzanie nieruchomościami, zarówno lokalami mieszkalnymi, jak i komercyjnymi czy przemysłowymi. Miejscem pracy takiej osoby jest biuro, niemniej pracownik często wykonuje obowiązki również w terenie. W serwisie Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy na stanowisko administratora nieruchomości i dotyczące pokrewnych zawodów, np. młodszego administratora nieruchomości, technika utrzymania obiektu, konserwatora instalacji budynkowych czy agenta nieruchomości / specjalistę ds. sprzedaży nieruchomości. Ogłoszenia najczęściej dotyczą pracy stałej na pełen etat, choć niekiedy pojawiają się także oferty pracy tymczasowej. Sprawdź najnowsze oferty i zaaplikuj! Nie jesteś pewna / pewny, czy sprawdzisz się w danej pracy? Przeczytaj kompleksowy opis stanowiska pracy!
Administrator nieruchomości – co robi?
Do podstawowych obowiązków managera ds. nieruchomości należy nadzór nad obiektem albo obiektami, obsługa wspólnot mieszkaniowych lub innych podmiotów. W zakresie obowiązków może leżeć zatem chociażby sprawdzanie stanu technicznego budynku zgodnie z harmonogramem, organizowanie prac konserwacyjnych, udział w przeglądach. Warto przy tym wiedzieć, że jeśli chodzi o kontrolę stanu nieruchomości, kierownik czuwa nie tylko nad stanem technicznym (nadzorując np. techników obsługi budynku), ale też estetyką obiektu i jego otoczenia. Do wachlarza obowiązków administratora należy także kontaktowanie się z dostawcami mediów i usług komunalnych, zawieranie umówi z nimi, czuwanie nad prawidłowym wykonywaniem usługi oraz kontrola w zakresie przestrzegania zapisów tych umów. Administrator odpowiada również za bieżącą współpracę z dzierżawcami i użytkownikami obiektu.
Jak zostać zarządcą nieruchomości?
Zarządcy nieruchomości są pilnie poszukiwani w wielu częściach Polski. Jak zacząć nową karierę na tym stanowisku? Pracodawcy często oczekują wykształcenia związanego z zarządzaniem nieruchomościami lub pokrewnymi dziedzinami. Wymagana jest również znajomość ustawy o nieruchomościach oraz umiejętność pracy z programami do zarządzania nieruchomościami. Przyszli zarządcy powinni posiadać także rozwinięte umiejętności organizacyjne, zdolność koordynowania zadań i sporządzania różnego rodzaju dokumentów zgodnie z przepisami. Największym atutem doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, niemniej szansę mają także kandydaci bez doświadczenia.
Stanowisko kierownika budynku – predyspozycje zawodowe
Kierownik budynku to odpowiedzialna funkcja. Koordynacja działań związanych z utrzymywaniem właściwego stanu nieruchomości wymaga posiadania zdolności do zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie, a także umiejętności szybkiego rozwiązywania problemów. W pracy tej niezbędne są także umiejętności komunikacyjne i do budowania relacji. Przydają się one zarówno w kontaktach z mieszkańcami, jak i z zewnętrznymi dostawcami usług. Warto pamiętać, że kierownik budynku prowadzi współpracę z firmami zewnętrznymi, powinien zatem cechować się wysoką kulturą osobistą i umieć prowadzić negocjacje biznesowe.
Ile zarabia administrator nieruchomości?
Czy jest to opłacalne stanowisko? Wiele zależy od stażu pracy i poziomu odpowiedzialności. Jak wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, w przypadku administratora nieruchomości na samodzielnym stanowisku pracy mediana wynagrodzenia jest równa 5400 zł brutto miesięcznie. Z kolei w przypadku starszego specjalisty jest to 6200 zł brutto miesięcznie.
Najnowsze oferty pracy dla administratora nieruchomości w miastach
Aktualne oferty pracy na takie stanowiska jak administrator nieruchomości, młodszy specjalista ds. urządzeń i instalacji w obiekcie, złota rączka czy kierownik techniczny obiektu często publikowane są na Praca.pl. Kandydatów na stanowiska związane z utrzymaniem właściwego stanu nieruchomości poszukują pracodawcy z różnych części Polski. Ustaw Job Alert dla wybranego zawodu i aplikuj!
Praca administrator nieruchomości – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są najważniejsze zadania w pracy administratora nieruchomości?
Obowiązki administratora nieruchomości obejmują przede wszystkim bieżący nadzór nad stanem technicznym i estetyką budynków. Niekiedy jest to także zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi lub innymi użytkownikami obiektów. Administrator jest też zazwyczaj odpowiedzialny za kontakty z dostawcami usług, zarządzanie umowami najmu i przeprowadzanie przeglądów oraz kontroli stanu technicznego obiektów.
Jakie kwalifikacje trzeba posiadać, by dostać pracę na stanowisku administratora nieruchomości?
Pracodawcy oczekują znajomości zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami, często popartymi odpowiednim wykształceniem lub certyfikatami. Te nie są wymagane zazwyczaj w przypadku, gdy kandydat ma wieloletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Pracownik powinien mieć także rozwinięte umiejętności organizacyjne i być osobą komunikatywną, potrafiącą negocjować warunki umów. Ważne są zarazem kompetencje cyfrowe, np. umiejętność pracy z pakietem MS Office i innymi narzędziami wspierającymi zarządzanie nieruchomościami.